کد خبر : 1193669 | 07 دی 1393 ساعت 10:21 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

برجلو: بعد از حل مشکل مالی از صبا می‌روم

مدافع صبای‌قم بعد از توافق مالی با مسئولان تیمش از صبا جدا خواهد شد تا به قول خود به شرایط گذشته‌اش بازگردد.

برجلو: بعد از حل مشکل مالی از صبا می‌روم
محمد برجلو به "ورزش سه"، می‌گوید زمانی که با صبا قرارداد بستم فکر نمی‌کردم در این تیم نیمکت‌نشین باشم. البته او علت این اتفاق را مسائل فنی نمی‌داند!

هنوز جدا نشدم

پیرامون جدایی‌ام از صبا دو، سه جلسه برگزار کردیم اما با مسئولان به توافق نرسیدیم و هنوز مانده است. دو طرف بر سر جدایی به توافق رسیده‌ایم اما شرایط مالی مناسب نبوده و به همین خاطر گفته‌ام تا مشخص نشدن این موضوع تصمیم‌گیری نمی‌کنم. اگر مسائل مالی حل شود از صبا جدا خواهم شد و پس از آن آرزوی موفقیت برای تیم و مجموعه آن خواهم داشت.

فرصت بازی به من نرسید

یک روز از باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند در لیست آقای تارتار نیستم که بنده نیز خیلی راحت این مسئله را پذیرفتم. فرصت زیادی در نیم‌فصل اول به من نرسید اما مطمئن بودم می‌توانم فیکس بازی کنم.

از هفته اول رفتارها عوض شد

در چهار سال اخیر بالای 90درصد برای تیم‌هایی که در آنجا حضور داشتم بازی کردم. حتی وقتی به صبا آمدم خیلی از من استقبال شد و خوش‌برخورد بودند ولی از هفته اول برخورد و رفتارها عوض شد. بعد از این اتفاقات به نیمکت‌نشینی اعتراضی نداشتم و هیچوقت نگفتم چرا بازی نمی‌کنم. خیلی راحت و حرفه‌ای با نیمکت‌نشینی‌ام کنار آمدم. در حال حاضر پیشنهاد جدی ندارم اما با یکی، دو باشگاه صحبت کرده‌ام که امکان توافق با آن‌ها وجود دارد.

دیدگاه‌ها