کد خبر : 1194002 | 08 دی 1393 ساعت 15:43 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

رئال، شانس اول تصاحب جوایز Globe Soccer

این مراسم از سال 2010، هر ساله در کشور امارات برگزار می شود و امشب ساعت 20 به وقت ایران، پنجمین دوره آن را شاهد خواهیم بود.

رئال، شانس اول تصاحب جوایز Globe Soccer
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید از بیشترین بخت برای تصاحب اصلی ترین جوایز این مراسم برخوردار است. این باشگاه همراه با بایرن، یوونتوس، بازل و آژاکس، یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین باشگاه سال 2014 دنیا محسوب می شود.

رئال با کسب 4 جام باارزش در سال 2014، از جمله قهرمانی چمپیونزلیگ، بخت اول تصاحب این عنوان است. همچنین کریس رونالدو نیز بیشترین بخت را برای تصاحب مرد سال فوتبال دنیا از نگاه Globe Soccer در اختیار دارد. او پیش از این، در سال های 2011 و 2013، این عنوان را کسب کرده است.

رونالدو همچنین همراه با 9 بازیکن دیگر از جمله رائول و گرت بیل، از نامزدهای تصاحب عنوان بهترین و جذابترین بازیکن از نگاه رسانه ها و هواداران نیز به حساب می آید.

در قسمت انتخاب بهترین مربی سال نیز کارلو آنچلوتی از بخت مناسبی در کنار یواخیم لو برخوردار است. پیش از این، یک بار مورینیو (زمانیکه مربی رئال بود)، در سال 2012 به این عنوان دست یافته بود. پیش بینی می شود که اعضای کادر مدیریتی، مربیگری و بازیکنان رئال، که هم اکنون در دبی حضور دارند، همگی در این مراسم شرکت کنند.

دیدگاه‌ها