کد خبر : 1194016 | 08 دی 1393 ساعت 17:12 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

اکرامی: می‌ دانم آقا فراز از من چه می‌خواهد

مصطفی اکرامی بازیکن که نیم فصل اول در مس کرمان توپ می‌ زد به طور رسمی قراردادش را با گسترش فولاد به صورت رسمی ثبت کرد.

اکرامی: می‌ دانم آقا فراز از من چه می‌خواهد
اکرامی در مورد حضورش در گسترش به "ورزش سه" گفت: تقریبا دو هفته پیش بود که مسوولان گسترش و آقای کمالوند با من صحبت کردند و من هم گفتم بعد از آخرین بازی مس کرمان در خدمت هستم. بنابراین پیشنهاد گسترش را با کمال میل پذیرفتم. به هر حال پارسال هم در این تیم بودم و هم کلاً با جوش آشنا هستم و همچنین مدیریت و سرمربی آقای کمالوند هم که تاثیرگذارترین مربی من بوده. با تمام وجودم در 13 بازی باقیمانده بازی می‌کنم. اصالتا آذری هستم و از بازگشت به تبریز خوشحالم.

او در مورد تجربه دوباره کار با کمالوند ادامه داد: سال 83 شاگرد آقای کمالوند بودم بنابراین به خوبی می‌ دانم که از من چه می‌ خواهد همانطور که او با خصوصیات فنی و اخلاقی من آشناست. سیستم بازی من به نوعی است که به سیستم گسترش می‌ خورم. شاگردی دوباره آقافراز برای من افتخار است.

این بازیکن در مورد وضعیت گسترش در نیم فصل دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: می‌توانم قول بدهم که در این 13 بازی باقیمانده جزو تیم های ششم، هفتم قرار می‌ گیریم.

اکرامی در پایان افزود: جا دارد به آقای دبیری که عضو هیات رئیسه فوتبال آذربایجان شد تبریک بگویم. او یکی از افتخارات آذربایجان است. یک تشکر می‌ کنم از آقای میثاقیان که نیم فصل اول مربیم بود و برایم زحمت کشید همچنین مدیرعامل مس، آقای نژادزمانی.

دیدگاه‌ها