کد خبر : 1194463 | 10 دی 1393 ساعت 16:08 | 84.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیکانی‌ها کار بی‌رحمانه‌ای با من کردند

کرمانی‌مقدم: استقلالی‌ها خیلی اذیتم کردند

بازیکن سابق تیم فوتبال پیکان گفت: کاری که پیکانی‌ها با من کردند خیلی بی‌رحمانه بود و باعث شد تا من در سن 22 سالگی فوتبالم خراب شود.

کرمانی‌مقدم: استقلالی‌ها خیلی اذیتم کردند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، میلاد کرمانی ‌مقدم در خصوص عدم حضورش در تیم پیکان اظهار داشت: متاسفانه پس از اینکه امیر قلعه‌نویی مرا در استقلال نخواست به پیکان آمدم و مسئولان پیکان هم تا روز آخر مرا معطل کردند و در پایان گفتند که تو را نمی‌خواهیم این در حالی بود که من از تیم‌های پدیده، صبا، نساجی و مس کرمان پیشنهاد داشتم اما تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات مرا معطل کردند و نتوانستم به این تیم بروم.

وی ادامه داد: پیکانی ها چون قصد داشتند بازیکن برزیلی که توسط یکی از افراد قرار بود به تیم بیاید را اضافه کنند مرا قبول نکردند و همین موضوع باعث شد تا بدون تیم بمانند این در حالی بود که سال گذشته در پیکان بهترین بازی‌ها را انجام دادم با وجود اینکه مصدوم بودم.

بازیکن سابق پیکان یادآور شد: استقلالی‌ها هم مرا خیلی اذیت کردند، دائم وعده و وعید دادند و در پایان هم اتفاقی نیفتاد. قلعه‌نویی به من گفت که به پیکان برگردم زیرا در آنجا بازی بیشتری به من برسد و می‌توانم آینده بهتری داشته باشم. پیکانی‌ها بی‌رحمانه‌ترین کار را با من کردند و با 22 سال سن فوتبالم را خراب کردند.

دیدگاه‌ها