کد خبر : 1194982 | 13 دی 1393 ساعت 18:54 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه مطبوعاتی سرمربی تیم‌ملی عراق

شنایشل:در بازی ایران نفرات‌اصلی را می‌‌شناسیم

تیم‌ملی ایران فردا یک بازی دوستانه با تیم‌ملی عراق انجام می‌ دهد تا برای بازی در جام ملت های آسیا آماده شود.

شنایشل:در بازی ایران نفرات‌اصلی را می‌‌شناسیم
 به گزارش "ورزش سه"، این بازی در استرالیا برگزار خواهد شد که راضی شنایشل سرمربی عراق پیش از این دیدار در مورد شرایط تیمش صحبت کرده که می‌ خوانید : ما در استرالیا اردوی خوبی برگزار کردیم و در سیدنی با انجام تمرینات خودمان را آماده می‌ کنیم تا در شرایط ایده آل قرار بگیریم.مربی گلرهای تیم‌ملی عراق هم از شرایط اردوی سیدنی راضی است و اردو به نظر خوب پیش می‌ رود.بعد از اردوی دبی در سیدنی ترکیب اصلی رو خواهیم شناخت. درواقع در این اردو نفرات اصلی مشخص خواهند شد.

او در مورد اردوی قبلی شان در امارات توضیح داد: در امارات سه بازی دوستانه انجام دادیم و از شرایط فنی تیم به طور کامل آگاه شدیم. در بازی فردا برابر ایران ترکیب اصلی مان را پیدا می‌ کنیم و در این بازی می‌ خواهیم شناخت نهایی را بدست بیاوریم .امیدواریم  با برگزاری این اردوها و بازی های تدارکاتی بهترین شرایط بدنی را در بازی ها داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

او از هدف تیم‌ملی عراق از حضور در مسابقات جام ملت های آسیا گفت:هدف اول ما حضور مثبت در استرالیا بود . این مسئولیت بزرگی برای ماست ؛ چون باید با تیم های مهمی بازی کنیم  و می‌ خواهیم چهره خوبی در این مسابقات داشته باشیم.

دیدگاه‌ها