کد خبر : 1196659 | 21 دی 1393 ساعت 16:35 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجرانی: امارات رقیب اصلی ایران است

حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم‌ملی معتقد است هر چند آن بازی زیبا و دلچسبی که همه از تیم‌ملی انتظار دارند را مقابل بحرین شاهد نبودیم اما به لحاظ نتیجه گیری ایران توانست در اولین گام موثر عمل کند.

مهاجرانی: امارات رقیب اصلی ایران است
مهاجرانی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، گفت: این اولین بازی بود و بازیکنان خیلی تحت فشار بودند، مخصوصا که در گروه ما امارات موفق شده بود ساعتی قبل از این بازی با نتیجه 4 ـ 1 از سد قطر بگذرد و این نتیجه باعث شده بود بازیکنان ما بیشتر از حد معمول تحت فشار باشند.

صددرصد امارات رقیب ایران است
به غیر از دیدار پرگل امارات برابر قطر سایر رقبای ما در دیدارهای استرالیا، کویت، عمان یا ازبکستان و کره شمالی هیچ اتفاق خاصی را رقم نزدند. اما من پیش از شروع این دیدارها هم با توجه به شناختی که از امارات داشتم گفته بودم که این تیم با توجه به برنامه ریزی که در چند سال اخیر داشته می‌ تواند یکی از رقبای ایران در این گروه به حسابی بیاید. به عقیده من نداشتن دیدار تدارکاتی ایران در این بازی کاملا مشهود بود.

بازی با بحرین آن دیدار زیبایی که انتظارش را داشتیم، نبود
بازی ما با بحرین هرچند آن بازی زیبا و دلچسبی نبود که من و شما انتظارش را داشته باشیم اما از نظر نتیجه ای برای ما مهم بود. به عقیده من صددرصد امارات رقیب اصلی ما در این گروه است و دیدار آخر ما برابر این تیم می‌ تواند حکم سرگروهی در این دیدار را داشته باشد. ما روی قدرت فیزیکی و سرعت خودمان حساب می‌ کنیم و اماراتی ها از لحاظ فیزیکی خوب عمل می‌ کنند برای همین پیش‌بینی می‌ کنم که بازی خوبی از آب دربیاید.

حقیقی بهترین بازیکن زمین بود
الان که شما از من راجع به عملکرد پورعلی‌گنجی و وریا غفوری که اولین بازی هایشان را در تیم‌ملی انجام دادند، می‌ کنید من باید بگویم که تا حالا به این مساله فکر نکرده بودم چون این دو بازیکن توانستند پا به پای بقیه بازیکنان در تیم‌ملی خوب ظاهر شوند و زیر سایه بازیکنی قرار نگیرند. در حقیقت آنها موجودیت و شخصیت خودشان را نشان دادند، طوری که اصلا من فکر نکردم آنها بازی های اولشان را برای تیم‌ملی پشت سر می‌ گذارند اما به عقیده من علیرضا حقیقی دروازه‌بان ما عملکرد خوبی در این بازی داشت و توانست از پس کار بربیاید.

3 گل آفساید درست بود
هر چند که خیلی ها معتقدند 3 گل آفسایدی که داور مردود اعلام کرد صحیح نبود، اما من عقیده دارم که تیم داوری استرالیایی توانست این بازی را به خوبی مدیریت کند و هر سه گلی که او آفساید اعلام کرد کاملا درست بود. مهم این است که ما توانستیم در نهایت بحرین را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها