کد خبر : 1196664 | 21 دی 1393 ساعت 16:55 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

هفته 18 سری آ

پیروزی اینتر متحول شده مقابل جنووا

اینترمیلان دیدار حساس خود مقابل جنووا را لحظاتی پیش در سن سیرو با برتری 3-1 پشت سر گذاشت. اینتر در این بازی تیمی متحول شده به نسبت هفته های گذشته نشان داد.

پیروزی اینتر متحول شده مقابل جنووا

به گزارش "ورزش سه" اینتر که از سه بازی قبلی خود 5 امتیاز اندوخته بود، پس از تساوی شیرین هفته گذشته در زمین یوونتوس، با روحیه ای خوب به مصاف جنووا رفت. جنووا نیز از هفته 14 که میلان را مغلوب کرده بود، در سه بازی بعدی خود، تنها یک امتیاز کسب کرده بود.

در این بازی، پودولسکی از ابتدا در زمین حضور داشت و شقیری، دیگر خرید جدید نراتزوری، روی نیمکت نشسته بود. اینتری ها بازی را بسیار خوب شروع کردند و در دقیقه 12، توسط پالاسیو به گل اول دست یافتند.

سانتر گری مدل را ایکاردی به سمت دروازه جنووا شلیک کرد؛ دروازه بان، بصورت ناقص این ضربه را دفع کرد اما پالاسیو در ریباند، گل اول را به ثمر رساند. اینتر باز هم به حملات خود ادامه داد و با بازی روانی که به نمایش می گذاشت، هواداران حاضر در ورزشگاه را به وجد آورده بود.

1000772


گل دوم اینتر، 27 دقیقه بعد به ثبت رسید.دقیقه 39  بود که کرنر ارسالی هرنانز را ایکاردی با ضربه سری زیبا به گل دوم اینتر بدل کرد. این نیمه با همین دو گل به اتمام رسید.


1000774


نیمه دوم اما حکایت دیگری داشت و جنووا در 16 دقیقه اول این نیمه، 4 موقعیت عالی را از دست داد. ابتدا دقیقه51 ، آنتونلی با ضربه سر دروازه اینتر را تهدید کرد.سپس در دقیقه 56، رینکون شوت محکمی را روانه دروازه اینتر کرد که با خوش شانسی اینتری ها ضربه رینکون به گل بدل نشد.

دقیقه 60 باز هم آنتونلی می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند که چنین نشد. یک دقیقه بعد، ضربه لستینیر با بدشانسی به تیرک دروازه اینتر برخورد کرد تا نراتزوری همچنان 2-0 جلو باشد.

سرانجام در دقیقه 85 ، ایتزو موفق شد تا فاصله را به یک گل برساند.یاگو فالکه، از گوشه راست محوطه جریمه، ضربه ای به سمت درواه اینتر شلیک کرد که هندانوویچ این ضربه را بصورت ناقص دفع کرد. ضربه برگشتی را ایتزو به گل تبدیل کرد.


1000777


اما واکنش اینتری ها به این گل بسیار سریع بود. سه دقیقه بعد، کرنر ارسالی پودولسکی را ویدیچ با ضربه سری دقیق، به گل سوم و اطمینان بخش اینتر بدل کرد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد و میزبان به یک برد شیرین خانگی دست یافت.با این سه امتیاز، اینتر به یک امتیازی آث میلان رسید و در جایگاه هشتم قرار گرفت.جنووا نیز با همان 27 امتیاز، ششم باقی ماند.

دیدگاه‌ها