کد خبر : 1196915 | 22 دی 1393 ساعت 18:27 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

تازه فهمیده ام تراکتور چه هوادارانی دارد

اندوی: نمی‌دانستم لک در تراکتور بازی می‌کند

عیسی اندوی گلر سنگالی جدید تراکتوری ها که بعد از 6 سال دوباره به ایران بازگشت، سرشار از انگیزه است تا دوباره در لیگ‌برتر به میدان برود.

اندوی: نمی‌دانستم لک در تراکتور بازی می‌کند
به گزارش "ورزش سه" اندوی در مورد شرایط اردوی تراکتور در دبی گفت: 10 روزی در آنجا تمرین داشتیم، هر روز تمرینات خوبی را پشت سر می‌ گذاشتیم و در این بین دو بازی دوستانه هم انجام دادیم.

او در مورد بازی های دوستانه نظرش را اینگونه بیان کرد: نمی‌ توانم بگویم این دو بازی خیلی خوب بود چون با برد ما همراه نشد اما هدف از بازی های دوستانه این است که اشکالات تیمی برطرف شود که همین هم شد و ما نقاط ضعفمان را پیدا کردیم.

اندوی در مورد اینکه چرا تصمیم گرفت دوباره به ایران بازگردد گفت: من چند سالی در این کشور زندگی کرده ام و به هر حال وقتی آدم مدت طولانی جایی بماند قطعا دلش تنگ می‌ شود. چند وقت پیش بود که تراکتوری ها به من زنگ زدند و از من درخواست کردند که به تیمشان بیایم. من هم با کمال میل خواسته شان را پذیرفتم.

وقتی از گلر تراکتورسازی در مورد هواداران بیشمار این تیم سوال شد پاسخ داد: زمانی که من در ایران بازی کردم تراکتورسازی در لیگ‌برتر نبود. به همین دلیل نمی‌ دانستم که چنین هواداران پرشوری دارد اما بعدا از طریق سایت ها فهمیدم که این تیم در تبریز طرفداران بسیار زیادی دارد و این یک امتیاز برای تراکتورسازی محسوب می‌ شود برای اینکه هواداران خیلی به بازیکنان انگیزه می‌ دهند.

این بازیکن در مورد اینکه از رقابت با حامد لک ترسی ندارد افزود: من که نمی‌دانستم حامد لک در تراکتور بازی می‌ کند و تازه در دبی با او آشنا شدم و اولین بار او را آنجا دیدم پس بنابراین به حال من فرقی نمی‌ کند که چه کسی رقیب من باشد، من کار خودم را انجام می‌ دهم.

او همچنین در مورد بحثی که چند وقت پیش در مورد مشکل کارت بازی اش پیش آمده بود ادامه داد: من زیاد در جریان این قضایا نیستم اما در مورد این مساله با باشگاه صحبت کردم و آنها گفتند که مشکلی وجود ندارد و آی تی سی من آماده شده، الان هم که دارم با تراکتورسازی تمرین می‌ کنم و مشکلی برای بازی کردن در این تیم ندارم.

اندوی در پایان در مورد اینکه با تراکتور قهرمان می‌ شود یا خیر افزود: تراکتور نیم فصل اول نشان داد که یک تیم خیلی خوب است. البته من کنار این تیم حضور نداشتم اما الان آمده ام که به پیشرفت تیمم کمک کنم. همه کار انجام می‌ دهم تا روند تراکتورسازی در نیم فصل دوم بهتر شود. در این مدتی که در تبریز آمده ام یکی، دو بار بیرون رفتم خیلی جو این شهر را دوست دارم و در تبریز راحت هستم. در آخر باید بگویم که تمام سعی من و هم تیمی هایم اهدای جام به هوادارانمان است.

دیدگاه‌ها