کد خبر : 1197317 | 24 دی 1393 ساعت 15:17 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

صالح‌نیا: محجوب باید پاسخگوی مردم باشد

این روزها قوی سپید حال و روز خوبی ندارد. روند به گونه‌ایست که مالک، مسئولین باشگاه، مربی و ‌بازیکنان هر روز استعفا می‌دهند و خداحافظی می‌کنند و درست چند ساعت بعد با تکذیب و کتمان بر می‌گردند و به کارشان ادامه می‌دهند.

صالح‌نیا: محجوب باید پاسخگوی مردم باشد
به گزارش "ورزش سه"، در این شرایط صحبتهای بهمن صالح نیا می تواند جالب باشد. موسس باشگاه و مربی این تیم در بیش از 3 دهه، از وضعیت ملوان می گوید و البته افسوس می خورد.

_ آیا اخبار چند روز گذشته ملوان را دنبال کرده اید ؟ اطلاع دارید که کریمی یک بار قهر کرد و دوباره به ملوان برگشت؟
متاسفانه شنیدم. می خواهم به این همکار محترمم، با توجه به اینکه ارادت ویژه نسبت به ایشان دارم و کار مربیگری ایشان را قبول دارم بگویم متاسفم که ایشان در جلسه ای بعد از تمرین با بازیکنان خداحافظی می کنند و عنوان می دارند که دیگر به دلایلی نمی توانند در کنار مجموعه باشند و ادامه کار بدهند و سپس حرف خود را پس گرفته و باز می گردند !

_ اخبار سراسری از خداحافظی فیروز کریمی خبر داد و سایت ملوان به یکباره این خبر را تکذیب کرد در حالی که حتی خبر از رفتن محجوب داده بود !
البته سایت ملوان متعلق به خود باشگاه ملوان است و توسط مسئولین باشگاه اداره می شود. نوع گفتمان آقای محجوب با رسانه ها در گذشته موجود است و ایشان همواره سابقه دارند که ظهر یک صبحت می کنند و بعد ظهر حرف خود را پس می گیرند. وقتی مالک باشگاه چنین گفتمانی دارد از سایر مسئولین باشگاه چه انتظاری دارید ؟ من به عنوان یک پیشکسوت ، هواداران جوان و پر شور ملوان را نصیحت می کنم که تحت تاثیر این گونه گفتمان ها قرار نگیرند و اتحاد داشته باشند. آقای محجوب احساس می کند که مردم و هواداران ملوان بی هوش هستند . مردم انزلی دارای فرهنگی غنی هستند. انزلی دروازه اروپا است و مردمی فهیم و باهوش دارد. مردمی که در عین حال انسانهای با معرفت و منطقی هستند. دیگر دست جناب آقای محجوب رو شده است و ایشان با انگیزه تجارت وارد انزلی شدند .

_ اما به هر حال مالک باشگاه محجوب است.
ملوان متعلق به نیروی دریایی است ، ایشان اولین کاری که کردند نیروی دریایی را از ملوان جدا کردند ، بنده و کلیه بازیکنان دهه پنجاه و شصت و بعد از آن مدیون نیروی دریایی هستیم و نیروی دریایی همواره نهایت لطف را در حق ملوان داشته است. بنده ارادت قلبی به آقایان آذرگون و غلامی دارم . اینها از بدنه نیروی دریایی هستند . شما این آقایان را از خودتان راندید. مالک باشگاه متاسفانه خود بزرگ بینی خاصی دارند . من هیچگاه از این ادبیات استفاده نکرده ام . ایشان در ابتدا می گفت دنبال تجارت و مقام نیستم و در کنار هواداران قرار می گرفتند اما به گونه ای دیگر رفتار نمودند.

_ محجوب تصمیماتی هم گرفت که به صلاح ملوان نبود. مثل جدایی چند بازیکن تاثیرگذار ملوان در ابتدای فصل.
چرا ما آقای ثاقبی و پوررحمت الله را از دست دادیم ؟ آیا این به دلیل بی تفاوتی شما به نیروی دریایی بوده؟ آقای محجوب شما باید پاسخگوی مردم باشید . شما اعلام کردید که در نیم فصل ده میلیارد تومان هزینه می کنید.تیم های پایه شرایط و بستر مناسبی ندارند و در پرداخت هزینه های سفر عاجز هستند . با عمل نشان دهید که پای تعهدات خود مانده اید و بیش از این باعث بی اعتمادی هواداران نسبت به خود نشوید. من به عنوان یک انزلی چی وفادار به این شهر ، به نیروی دریایی و ملوان برای مسئولان شهرم متاسفم! شما نتوانستید تصمیم درستی در مورد هدیه ای که آقای هدایتی به مردم شهر هبه کردند بگیرید. من استدعای عاجزانه از پیشکسوتان و هواداران دارم که با هم اتحاد داشته باشیم تا آقای محجوب تصور نکند فقط خودش مالک و تصمیم گیرنده این باشگاه است . ایشان برای تیم دل بخواهی تصمیم می گیرند.

_ انگار دلتان پر است.
من خیلی صحبت ها دارم اما نمی خواهم ورود کنم. انتخاب مربی اول فصل نشات گرفته از دوستی برخی از اعضای شورای شهر و نماینده مردم با کمک مربی ملوان بوده و انتخاب دوست عزیزم آقای ایراندوست به این دلیل بوده است. حاصل عدم توجه به صحبت پیشکسوتان باعث شد این تصمیم اشتباه در انتخاب مربی گرفته شود و تیم در این شرایط قرار بگیرد که می بینید.

_ چرا ملوان مدیر عامل ندارد ؟
آقای محجوب این تفکر را دارند که چون مالک ۷۰ درصد هستند همه تصمیمات را خودشان می گیرند. من از دریادار سیاری گلایه دارم . ایشان همواره در جریان مشکلات ملوان بوده و چگونه اجازه داده اند اینگونه یک شخص با تصمیمات خود دل مردم انزلی را آزرده خاطر کند. آقایان تصمیم دارند این تیم سقوط کند و ما می دانیم بعد از سقوط دیگر امکان آمدن به لیگ برتر وجود نخواهد داشت. شش ماه پیش از طریق وزیر راه، پیگیر کمک منطقه آزاد انزلی به باشگاه ملوان بودیم که با کوتاهی مسئولین ملوان این امر تحقق پیدا نکرد . ملوان شناسنامه شهر ما است . ملوان سبب شناساندن انزلی به همه شهرها و روستاهای کشور شده است. امیدوارم مسئولان و اعضای شورای شهر نسبت به ملوان بی توجه نباشند. آقای محجوب وعده داده بودند بعد از سه سال ورزشگاه ۱۵ هزار نفری می سازند. ورزشگاه چه شد؟ کجاست؟ ایشان به ۴۰ درصد تعهدات خود پایبند نبودند. در انتها من از مردم می خواهم اتحاد داشته باشند و فریب گفتمان محجوب را نخورند.

دیدگاه‌ها