کد خبر : 1198132 | 28 دی 1393 ساعت 10:41 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی: بازی با امارات محک جدی‌تری است

قاعدتا فوتبال در همه‌جای دنیا محلی برای جشن ملی و ایجاد هیجان و نشاط است و کسب پیروزی با هر ترفندی موجب شادی و نشاط مردم خواهد گردید و از خوشحالی مردم خوب کشورم خوشحالم .

یزدانی: بازی با امارات محک جدی‌تری است
به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدانی گفت: قاعدتا فوتبال در همه‌جای دنیا محلی برای جشن ملی و ایجاد هیجان و نشاط است و کسب پیروزی با هر ترفندی موجب شادی و نشاط مردم خواهد گردید و از خوشحالی مردم خوب کشورم خوشحالم. دو پیروزی گذشته اعتماد بنفس تیم را بالا برده و امیدوار هستیم با سرگروهی در این روی کاغذ شرایط آسان‌تری را در مرحله بعد پیش رو داشته باشیم.

وی در مورد دیدار ایران و قطر گفت: هر دو تیم سعی در کنترل بازی داشتند و سعی در به اشتباه انداختن حریف جهت کسب فرصتی برای موقعیت گلزنی که تیم ایران با عملکرد بهتری در فاز دفاعی و کنترل بازی بدون توپ صاحب موقعیتهای زیادی شد که متاسفانه در روزی که خودخواهی در تیم ایران بطور واضح نمایان بود موقعیتها یکی پس از دیگری از دست رفت ( رفتار تاکتیکی تیم ایران کاملا برگرفته از فلسفه کیروش بود و کیروش همواره در کنترل بازی و ارایه چنین سبکی موفق بوده است ) آیا چنین سبکی در مقابله با تیم هایی که صاحب تنوع تاکتیکی هستند پاسخ خواهد داد یا خیر را باید منتظر رویارویی با ژاپن و استرالیا و کره باشیم.

بازی با امارات می‌تواند محک بهتری برای تیم ایران باشد به دلیل اینکه ایران نیازمند پیروزی است تا به عنوان صدرنشین صعود کند.

دیدگاه‌ها