کد خبر : 1198166 | 28 دی 1393 ساعت 13:09 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناصر ماجد: بهترین نمایش خود را ارائه می‌دهم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال امارات گفت: سعی می‌کنم مقابل ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا بهترین عملکرد خود را داشته باشم.

ناصر ماجد: بهترین نمایش خود را ارائه می‌دهم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس ماجد ناصر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و امارات در مورد اینکه در 2 سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده و چه اتفاقی رخ داده است که پس از گذشت این مدت در این دوره از جام ملت‌ها حاضر شده اظهار داشت: من تمام تلاش خود را انجام دادم تا بتوانم در تیم ملی بازی کنم. فردا هم در دیدار مقابل ایران سعی می‌کنم بهترین عملکرد خود را ارائه دهم و می‌خواهم برای تیمم موثر باشم.

وی در مورد شرایط تیم ملی امارات تصریح کرد: ما بازیکنان تکنیکی و تاکتیک‌پذیری داریم که از همه مهم‌تر این است که بازیکنان باهوشی در تیم ما هستند که انگیزه بالایی دارند تا قدرت و توانایی خود را به نمایش بگذارند. من هم خوشحالم که در چنین تیمی حضور دارم و به عنوان بازیکن به میدان می‌روم.

دروازه‌بان تیم ملی امارات در خصوص اینکه آیا ترجیح می‌دهند در مرحله یک‌چهارم نهایی با ژاپن بازی کنند یا تیم دیگری یادآور شد: تیم ما شخصیت خود را دارد. به هر حال ژاپن یکی از بهترین‌ تیم‌های این دوره از مسابقات است اما ما برای رویارویی با این تیم مشکلی نداریم. تیم ژاپن بازیکنان خوبی دارد اما ما هم برای صف‌آرایی مقابل آنها آماده هستیم.

دیدگاه‌ها