کد خبر : 1198233 | 28 دی 1393 ساعت 16:00 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل و مبخوط سرعتی هستند

نصرتی: دژاگه برای تیم ملی نعمت است

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی اعتقاد دارد بازیکنان تیم ملی باید در بازی فردا برابر امارات عبدالرحمان، احمدخلیل و علی مبخوط را مهار کنند.

نصرتی: دژاگه برای تیم ملی نعمت است
به گزارش "ورزش سه"، نصرتی که سابقه بازی برابر امارات را دارد در خصوص بازی فردا و شرایط پیکان گفت و گویی با ورزش سه انجام داد:

سپاهان نیمه اول بهتر کار کرد

در یک بازی دوستانه سپاهان را بردیم اما باید بگویم حریف بهتر از ما کار کرد. ما هنوز باید تمرین کنیم تا به بهترین شرایط برسیم و در نیم فصل دوم بازی های بهتری انجام دهیم. نیمه اول واقعا سپاهانی ها خوب بودند و نیمه دوم با صحبت های آقای مرفاوی بهتر کار کردیم. باید خودمان خیلی خوب آماده کنیم و بازی های دوستانه هم برای این است که نقاط ضعف و قوت خودمان را پیدا کنیم.

باید فیزیوتراپی کنم

در بازی با سپاهان با مصدومیت بازی کردم و باید چند روزی استراحت کنم تا مصدومیتم بهترشود. زانویم درد می کند و باید فیزیوتراپی کنم.

بهتر است با عراق بازی کنیم

من جلوی امارات بارها بازی کردم اما بازی فردا فرق دارد. ما باید در این بازی صد در صد ببریم تا سرگروه شویم. به نظر من اگر با عراق بازی کنیم خیلی بهتر است چون ژاپن به مراتب از عراق قوی تر است. بازی جلوی عراق راحت تر است و می توانیم با سرگروهی در گروه به احتمال زیاد با عراق بازی کنیم که به احتمال زیاد در گروهش دوم می شود.

اماراتی ها از ایران می ترسند

90 درصد از بازیکنان امارات را می شناسم و شناخت خوبی از این تیم دارم.اماراتی ها همیشه از ایران ترس داشتند و دارند و خواهند داشت مگر اینکه چند دوره در جام جهانی شرکت کنند و اعتماد به نفس شان بیشتر شود. آنها می خواهند نبازند ولی همیشه می ترسند.

خلیل و مبخوط سرعتی هستند

عبدالرحمان، احمد خلیل و علی مبخوط بازیکنان خطرناک امارات هستند. عبدالرحمان خیلی خوب پاس می دهد و احمد خلیل و علی مبخوط هم سرعتی هستند. نباید به آنها فرصت بازی داد.

دژاگه برای تیم ملی نعمت است

تیم ملی در بازی های قبلی هم همینطور بازی کرده و خیلی چشم نواز بازی نمی کند. اما نتیجه گرفتن در این بازی ها خیلی مهم است. ما ساختار دفاعی خوبی داریم و در فاز دفاعی خوب هستیم . در خط حمله هم اشکان دژاگه را داریم که واقعا برای تیم ملی یک نعمت است. دژاگه بازیکن فوق العاده ای است و به نظر من تا اینجای مسابقات تاثیرگذارترین بازیکن تیم ملی بوده. امیدوارم اشکان گل بزند و وارد کورس گلزنان شود.

دیدگاه‌ها