کد خبر : 1198971 | 01 بهمن 1393 ساعت 19:30 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه دیدار تیم ملی هندبال ایران و اتریش

اشتباهات فراوان بازیکنان تیم ملی هندبال مقابل اتریش، فریاد بروت ماچک را درآورد.

حاشیه دیدار تیم ملی هندبال ایران و اتریش
به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، تیم ملی هندبال ایران در حالی از ساعت 15:30 به وقت تهران مقابل اتریش به میدان رفت که در این دیدار اشتباهات فردی بازیکنان تاثیر بسزایی در شکست تیم ایران داشت.

* بازیکنان ایران در نیمه دوم بازی توانستند اختلاف گل را تا 3 امتیاز کاهش دهند اما اشتباهات پیاپی آنان و فرصت‌شناسی بازیکنان اتریش در ضد حملات زمینه‌ساز شکست تیم ایران شد.

*اشتباهات بازیکنان ایران، بروت ماچک سرمربی تیم ایران را به شدت عصبانی کرده بود و او با فریادهایش سعی داشت بازیکنان را متوجه اشتباهات‌شان کند.

* از اواسط نیمه دوم بازی محسن باباصفری برای نخستین بار در جام جهانی به میدان رفت.

* همسر بروت ماچک در بین 2 نیمه با سوال خبرنگاران درباره مشکلات پیش آمده حین بازی روبرو شد و گفت: این مشکلی بود که قطری‌ها پیش آوردند و بی‌دلیل جای من را تغییر دادند.

او در پاسخ به سوالات جالبی چون زندگی با ماچک و اینکه چه زمانی قصد مادر شدن را دارد، گفت: 10 سال شاگرد بروت ماچک بودم و خودم در هندبال بانوان فعال هستم. زندگی با یک مربی به دلیل مشغله کاری او دشواری خاص خودش را دارد و به همین دلیل هم فعلا قصد مادر شدن ندارم.

وی در مورد عملکرد تیم ایران هم گفت: این نخستین تجربه تیم ایران بود و با کسب تجربیات این مسابقات آینده خوبی در انتظار هندبال ایران است. با این وجود تیم ایران بازی‌های خوبی انجام داد.

* با این شکست دیگر تیم ایران بختی برای حضور در میان 16 تیم برتر مسابقات ندارد و در مرحله بعدی برای رده شانزدهم به بعد تلاش خواهد کرد.

* آخرین دیدار ایران در مرحله گروهی روز جمعه مقابل تونس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها