کد خبر : 1199157 | 02 بهمن 1393 ساعت 21:45 | 86K بازدید | 0 دیدگاه

نشات‌اکرم: 2تیم می‌توانند کره را شکست دهند

نشات اکرم بزرگترین بازیکن دهه اخیر عراق در مورد بازی فردا این تیم با ایران گفت و گویی انجام داد.

نشات‌اکرم: 2تیم می‌توانند کره را شکست دهند
به گزارش"ورزش سه"، اکرم در مورد این دیدار گفت: هر دو تیم نشان دادند که جنگنده، در دفاع مطمئن و درضد حمله قوی هستند و هردوی آن ها تلفیقی از باریکنان جوان و باتجربه هستند.

وقتی از او سوال شد فکر می کند بازیکنان عراق قادر به شکستن نظم دفاعی ایران هستند پاسخ داد: مطمئنا بازی سخت و فشرده خواهد بود چون دو تیم می آیند که بجنگند البته عراق بازیکنان جدبد زیادی دارد و مربی این تیم هم تازه عوض شده البته بازیکنان باتجربه ای هم مثل یونس محمود هستند که بتوانند برای ایران خطر آفرین باشند.

او در پاسخ به این سوال که عراق می تواند آمار ۱۰ کلین شیت از ۱۳ بازی علیرضا حقیقی که دو تا از آن ها در جام جهانی بوده را بشکند گفت: در اینکه علیرضا حقیقی یکی از بهترین های دروازه بانهای آسیا است شکی نیست اما باید این را در نظر گرفت که مدافعانی که جلوی او مثل سد قرار دارند باعث شده اند که خطر کم تری دروازه او را تهدید کند.

نشات در مورد اینکه این دو تیم  مقابل  کره جنوبی در نیمه نهایی  شانس دارند ادامه داد: هیچ چیز در فوتبال غیر ممکن نیست و مطمئن هستم که دو تیم می توانند کره را شکست دهند. مخصوصا ایران که سیستم دفاعی خیلی خوبی دارو و در ضد حمله ها می تواند هر تیمی را اذیت کند.امیدوارم ایران یا عراق قهرمان شوند.

اکرم در پایان افزود: فردا علاوه بر جنگ فوتبالی جدال بین دو تا از بهترین تیم های آسیایی است ما باید به دنیا نشان دهیم که برادران واقعی هستیم.

گفته می شود راضی شنیشل مربی تیم ملی عراق ترجیح داده در مسابقات آسیا از جوان ها استفاده کند دلیل حضور نداشتن این بازیکن وجاسم کرار استقلال  هافبک تاثیر گذار استقلال  در استرلیا به این دلیل بوده است.

دیدگاه‌ها