کد خبر : 1199357 | 03 بهمن 1393 ساعت 20:24 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماچک: نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری داریم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: برای حضور در جام جهانی نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشتیم.

ماچک: نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری داریم
 به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، بروت ماچک در مورد شکست 30 بر 23 ایران مقابل تونس در جام جهانی هندبال گفت: ابتدا به تیم حریف تبریک می‌گویم. ما نیمه اول را خوب شروع کردیم اما چند اشتباه تکنیکی داشتیم و فرصت‌های زیادی را به حریف هدیه دادیم. تونس تیم بسیار خوب و نامداری است و در مقابل، ما تجربه بازی‌های بزرگ را نداشتیم و در همین تورنمنت بازی با تیم‌های بزرگ مثل تونس را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان خوب بازی کردند و من از نمایش آنها راضی هستم. امیدوارم تیم ما بهتر شود و تونس هم در مراحل بعدی، نتایج بهتری بگیرد.

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی هندبال ایران تصریح کرد: بازی امروز دوستانه نبود و تونس یکی از بهترین تیم‌هاست. آنها بازیکنان خوبی دارند و خوب هم بازی کردند. ما نیاز داریم بازی‌های تدارکاتی بیشتری مقابل چنین تیم‌هایی انجام دهیم. قبل از جام جهانی فقط 2 یا 3 بازی تدارکاتی در ایتالیا انجام داده بودیم و قطعاً برای حضور در جام جهانی نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری داریم.

ماچک اظهار داشت: تجربه خوبی از جام جهانی کسب کردیم و شرایط بهتری برای آینده خواهیم داشت. از همه افرادی که برای این تیم زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. جام جهانی، تجربه خوبی برای آینده ماست.

دیدگاه‌ها