کد خبر : 1199474 | 04 بهمن 1393 ساعت 12:37 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماچک: می‌خواهیم طعم برد را بچشیم

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: هدف‌مان این است که با کسب پیروزی جام جهانی را به پایان برسانیم.

ماچک: می‌خواهیم طعم برد را بچشیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بروت ماچک، در مورد دیدار پیش روی ایران و شیلی اظهار داشت: تیم ما در بازی‌های گذشته تمام تلاش خود را انجام داد. قطعا هم تجربیاتی داشتیم که برای ما نقطه قوت بود و نقاط ضعفی هم وجود داشت با این حال 2 دیدار دیگر در جام جهانی برای ما باقی مانده است و امیدوارم در آنها بتوانیم طعم برد را بچشیم.

وی افزود: شیلی هم تیم خوبی است اما همان طور که گفتم در 2 بازی آینده تنها به برد فکر می‌کنیم و می‌خواهیم جام جهانی را با کسب پیروزی تمام کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال در مورد اشاره مداوم بازیکنان به دیدارهای تدارکاتی گفت: تجربه بسیار مهم است و قطعا ما همیشه به دیدار تدارکاتی آن هم با تیم‌های بزرگ نیاز داریم. من اصلا به مسابقات جام جهانی به چشم دیدار تدارکاتی نگاه نکردم. اینجا جام جهانی است و همه با نهایت آمادگی می‌آیند اما خب من هم می‌گویم که ما به دیدارهای تدارکاتی بزرگ برای موفقیت نیاز داریم.

ماچک خاطرنشان کرد: بازیکنان من حریفان بزرگی را ملاقات کردند. در بیشتر مواقع ما خوب بودیم و به خصوص در نیمه نخست با حریفان برابر پیش رفتیم اما در نیمه دوم بدن بازیکنان افت کرده و با توپ‌هایی که به دلیل بی‌تجربگی هدر دادند برد را به حریف هدیه دادیم، بنابراین طبیعی است که تجربه بیشتر آنها مفیدتر بود.

وی در مورد تغییر تاکتیک در 2 دیدار پایانی تیم ملی در مرحله گروهی به تسنیم گفت: تغییر تاکتیک ایده ما نبود. ما امکان استفاده از 16 بازیکن را داشتیم، آن هم در این رقابت فشرده و مقابل بهترین حریفان. بازیکنان ما همگی باید به میدان می‌رفتند. امکان این نیست که یک بازیکن تمام مدت در زمین بماند و ما ناچار بودیم برای رقابت با برترین تیم‌های دنیا از همه موجودی خود بهره بگیریم.

سرمربی تیم ملی هندبال درباره اینکه ترجیح خواهد داد در صورت برتری مقابل شیلی تیمش با کدام یک از 3 تیم ایسلند، الجزایر یا عربستان روبرو شود، تصریح کرد: من بازی به بازی پیش می‌روم و ابتدا حریف ما شیلی خواهد بود. تنها می‌توانم بگویم که ایران بازی به بازی بهتر شد و تجربیات زیادی آموخت.

دیدگاه‌ها