کد خبر : 1199758 | 05 بهمن 1393 ساعت 14:25 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

نگاهی آماری به بازی ضعیف رئال مقابل کوردوبا

بی شک رئال مادرید ضعیف ترین بازی این فصل خود را روز گذشته در مقابل کوردوبا انجام داد.

نگاهی آماری به بازی ضعیف رئال مقابل کوردوبا
به گزارش "ورزش سه"، دیداری که البته با برتری 2-1 کهکشانی ها همراه بود اما شکل بازی به گونه ای بود که برتری رئال، غیرمنصفانه به نظر می رسید. این مساله در آمار بازی هم کاملا مشهود است. رئال مادرید بطور متوسط در هر بازی این فصل خود، 103 توپ از داده بود اما در بازی مقابل کوردوبا، این آمار به 149 توپ رسید. به عبارتی رئالی ها، 46 بار بیشتر از حد معمول خود، توپ از دست دادند.

در این میان، خدیرا با 17 بار از دست دادن توپ در 64 دقیقه حضورش در زمین، ضعیف ترین بازیکن رئال بود.هرچند که خامس و مارسلو که مدت زمان بیشتری از خدیرا در زمین حضور داشتند،17 بار مالکیت توپ را از دست داده بودند.

متوسط مالیکیت توپ رئال نیز از 77 درصد به 64.9 در بازی روز گذشته افت کرده بود. تعداد پاس های بازیکنان رئال در مقابل کوردوبا نیز 64 پاس کمتر از متوسط همیشگی بود. تونی کروس که با 92 درصد پاس صحیح، در لالیگا رکورددار است، روز گذشته درصد پاس های صحیحش به 88 درصد رسیده بود.

خدیرا در مقابل کوردوبا به جای ایسکوی مصدوم بازی کرد؛ ایسکویی که بطور متوسط، 88 درصد پاس هایش صحیح هستند اما این آمار برای خدیرا در بازی دیروز، 76 درصد بود. این آمار و ارقام خود به خوبی نشان می دهند که چرا رئال از فرم همیشگی خود در مقابل کوردوبا به دور بود و با اقبالی بلند و به کمک پنالتی دقیقه پایانی گرت بیل، در مقابل این تیم به برتری دست یافت.

دیدگاه‌ها