کد خبر : 1199982 | 06 بهمن 1393 ساعت 15:55 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماچک: انگیزه‌مان برای بازی فردا بالاست

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: خوشحالم که مقابل شیلی برنده شدیم اما قضاوت خوبی از داور ندیدیم.

ماچک: انگیزه‌مان برای بازی فردا بالاست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ماچک پس از اولین پیروزی تیم ملی هندبال ایران در جام جهانی اظهار داشت: این اولین بار است که من به عنوان سرمربی تیم پیروز نشست خبری را آغاز می‌کنم. در ابتدا از همکارم سرمربی تیم شیلی و بازیکنان این تیم تشکر می‌کنم. حریف ما تیم بسیار خوبی است که بهترین بازیکنان را از منطقه آمریکای جنوبی در اختیار دارد. هر 2 تیم به دنبال شانس کسب اولین پیروزی در این مسابقات بودند و خوشحالم که این نخستین برد را تیم ایران کسب کرد.

سرمربی تیم ملی هندبال خاطر نشان کرد: این برد نخستین پیروزی تاریخ ایران در جام جهانی است و انگیزه بازیکنان ما را برای بازی فردا بسیار بالا برد.

وی افزود: ما در تمامی دیدارها تلاش خود را می‌کنیم. در تمام 6 مسابقه‌ای که داشتیم با تلاش بازی کردیم و البته امروز موضوع دیگری بود که ما را سرگرم خودش کرده است.

ماچک در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظرش درباره داوری بازی چیست، گفت: ما در هر 6 بازی خود بحث داوری را داشتیم و آن مسئله‌ای که گفتم ما را امروز سرگرم کرده بود همین موضوع بود. سرمربی تیم شیلی در این مورد کامل صحبت کرد و من هم با او هم عقیده‌ام. برخی داوران برای یادگیری به جام جهانی آمده‌اند.

سرمربی تیم ملی هندبال ادامه داد: در جام جهانی باید بهترین داوران قضاوت کنند درست است که آنها باید در اینجا هم بیشتر یاد بگیرند اما جام جهانی محل حضور داوران آماده و مسلط است چرا که ما خرگوش آزمایشی برای افزایش توانایی داوران نیستیم.

دیدگاه‌ها