کد خبر : 1200667 | 10 بهمن 1393 ساعت 09:30 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت احمدی به فوتبال پس از یکسال

نادر احمدی که 8 سال در فولاد حضور داشت و با این تیم قهرمان شد پس از یک سال دوری از فوتبال دوباره به مستطیل سبز بازگشت.

بازگشت احمدی به فوتبال پس از یکسال
به گزارش "ورزش سه" نادر احمدی در مورد شرایط خودش گفت: بدن من کاملا آماده است در حالی که بعضی ها خبر از مصدومیت من می دهند چنین چیزی را رد میکنم من در طول عمر فوتبالی ام خدا را شکر تا به حال مصدومیت جدی نداشته ام فقط یکبار مچ پایم درد گرفته است.

او در همین باره ادامه داد: بعضی ها هم می گویندکه احمدی کلا از فوتبال دور بوده پس این افراد آن موقع که من برای فولاد،پاس تهران و همدان و پیکان به میدان فتم کجا بودند؟من کلا یک سال است که بازی نمی کنم آن هم به خاطر اشتباهم یعنی رفتن به عراق بود که آن جا هم واقعا شرایط امن و امان نبود و هرکس دیگری هم که جز من بود نمی توانست آن جا دوام بیاورد و برمی گشت شاید اگر من آن اشتباه را نمی کردم الان داشتم در یک تیم خوب بازی می کردم. من با مربیان زیادی از جمله فرکی،کمالوند،لوکا،مایلی کهن و ... کار کرده ام و تجربه های زیادی از جمله قهرمانی با فولاد و حضور در تیم ملی جوانان و امید را دارم حتی در زمان اقای فرکی به تیم ملی بزرگسال هم دعوت شدم.

این بازیکن که اکنون با اتکای گلستان قراداد بسته در پایان افزود: من دیروز با این تیم قرارداد امضا کردم و با قدرت هرچه تمام تر تمرین می‌کنم حتی اگر کارت بازیم صادر شود می‌توانم یکشنبه مثقابل صنعت نفت آبادان بازی کنم. امیدوارم با کمک سرمربی محترم این تیم آقای طالبی، مسوولین و هوداران اتکا را در لیگ یک نگه داریم. آرزوی مردم هر استانی است که یک تیم داشته باشند ما هم تمام تلاشمان را کنیم تا این تیم نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها