کد خبر : 1201462 | 13 بهمن 1393 ساعت 18:21 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال مدارک پزشکی هلمکه را منتشر کرد

امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال با ارائه مدارکی به وب سایت این باشگاه پاسخ ادعای مدیربرنامه هندریک هلمکه هافبک سابق استقلال را داد.

استقلال مدارک پزشکی هلمکه را منتشر کرد
به گزارش "ورزش سه"، در بیانیه ای که روی سایت این باشگاه منتشر شده 2 گواهی پزشکی از سوی دو جراح منتشر شده که در آن هلمکه مصدوم تشخیص داده شده است و 6 هفته برای دوران نقاهت او در نظر گرفته شده است.

باشگاه استقلال در بیانیه خود همچنین از مطبوعات خواسته به این موضوع ورود نکند. حالا آنکه در بیانیه دیگری که روی سایت استقلال منتشر شده بود، به موضوع قرارداد هلمکه با تیم مصری اشاره شده و اعلام شده بود این بازیکن از نظر فنی شرایط مناسبی داشته است. در حال حاضر مناقشه بر سر پارگی مینیسک خارجی این بازیکن است. بازیکنی که وب سایت رسمی باشگاه الاهلی مصر درباره اش اعلام کرده، با آب درمانی به شرایط مناسب برمی گردد.

بیانیه باشگاه استقلال و تصاویر مدارک پزشکی را بخوانید با تاکید بر اینکه ابهام در مورد این مساله همچنان وجود دارد. البته فقط زمان می‌ تواند اثبات کند که اشتباه از پزشکان تیم الاهلی مصر بوده یا پزشکان ایرانی که مصدومیت این بازیکن را جدی تشخیص دادند.

1 - متاسفانه شاهد هستیم در برخی از مصاحبه‌ها و گزارش‌ها، اظهارات غیرمسئولانه‌ای صورت گرفته و به نظر می‌رسد که هدف این عده، زیر سوال بردن صلاحیت بهترین متخصصان پزشکی در ایران است.

2 - دکتر سهراب کیهانی و دکتر محمدرضا ابراهیمیان دو پزشک متبحر، سرشناس و حاذق کشورمان هستند که شهرت آنها در تشخیص درست و موفقیت آمیز در خاورمیانه نیازی به توضیح اضافی ندارد به پیوست این اطلاعیه تصویر نامه این دو پزشک حاوی نظر تخصصی آنها درباره مصدومیت هلمکه منتشر شده است که مطالعه آنها پاسخ محکم و قاطعی برای شایعه سازان خواهد بود. همچنین گزارش ام آر آی این بازیکن هم با تشخیص دکتر علی رادمهر در زیر انتشار یافته است.

در پایان یکبار دیگر از برخی رسانه‌ها و افراد می‌خواهیم که با نظرات غیر تخصصی و عامیانه به این موضوع ورود نکنند. بدیهی است که تمامی اظهارات بی‌مسئولانه قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

1002679

1002680

1002681

دیدگاه‌ها