کد خبر : 1201466 | 13 بهمن 1393 ساعت 18:44 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

اندوی: هواداران از تراکتور حمایت کنند

عیسی اندوی در بازی با ملوان درون دروازه تراکتورسازی قرار گرفت. این بازیکن که بعد از چندین سال به لیگ‌برتر ایران بازگشته بود، در اولین بازی دور برگشت رقابت های لیگ‌برتر برای تیمش به میدان رفت.

اندوی: هواداران از تراکتور حمایت کنند
به گزارش "ورزش سه"، اندوی در مورد کسب تساوی مقابل ملوان گفت: ما اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با اعتماد به نفس کامل سر بازی با ملوان رفتیم و زحمت خودمان را هم کشیدیم اما در نهایت بازی صفر ـ صفر تمام شد و ما در خانه حریف یک امتیاز گرفتیم اما در حال حاضر این یک امتیاز را فراموش کرده ایم و فقط به بازی با پدیده فکر می‌ کنیم.

او در مورد درگیری اش با مازیار زارع با گرفتن کارت زرد ادامه داد: درگیری آنچنانی بین من و زارع پیش نیامد اما در ضمن همانطور که گفتم آن بازی و اتفاقاتش دیگر تمام شده و به آن فکر نمی‌ کنم.

گلر تراکتورسازی درباره بازی با پدیده در هفته نوزدهم نظرش را اینگونه بیان کرد: همه بازی ها برای ما مهم است و دیدار با پدیده هم از این قضیه مستثنی نیست ما خوب تمرین می‌ کنیم تا حرفی برای گفتن مقابل این تیم داشته باشیم، از هواداران هم می‌ خواهم در این بازی حمایتی همه جانبه از ما داشته باشند. البته پدیده ای ها هم می‌ آیند که از ما امتیاز بگیرند.

اندوی در پایان افزود: تراکتورسازی بازیکنان خیلی خوبی دارد و این تیم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. تمام سعی مان را می‌ کنیم که این فصل جام را بالای سر ببریم.

دیدگاه‌ها