کد خبر : 1201509 | 14 بهمن 1393 ساعت 08:47 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایران - عراق بهتر از فینال

تمجید سایتهای خارجی از دیدار ایران و عراق در جام ملتها ادامه دارد.

ایران - عراق بهتر از فینال
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در اکثر اوقات از بازی فینال یک تورنمنت به عنوان بهترین بازی آن تورنمنت نام برده می شود این بار و بعد از پایان جام ملتها، اکثر رسانه های خارجی بازی دیگری را به عنوان بهترین دیدار این جام انتخاب کرده اند و آن هم دیدار تیمهای ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی است.

سایت outside90 درباره این بازی نوشت: باور اینکه دیدار فینال بهترین دیدار جام نشود خیلی سخت است اما باید عنوان بهترین بازی جام ملتها را به دیدار ایران و عراق داد. دیداری که یکی از بهترین دیدارهای تاریخ جام ملتها بوده و نبرد دو کشور همسایه تمام فاکتورهای لازم برای بهترین شدن را داشت. از رد و بدل شدن گل گرفته تا حاشیه هایی که در این بازی به وجود آمد و از همه مهم تر 15 دقیقه پایانی این دیدار در وقتهای اضافه است که قطعا هیچ کسی نمی تواند آن را فراموش کند.

این سایت در ادامه گزارش خود عنوان بهترین یار دوازدهم را هم به تماشاگران ایرانی داد و درباره آنها نوشت: ایران به عنوان بهترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا وارد جام ملتها شد و انتظارات از این تیم بسیار زیاد بود. اگر چه کی روش و تیمش در مرحله حذفی به دست عراق حذف شدند اما آنها می توانند به داشتن هوادارانی این چنین عاشق و بی نظیر افتخار کنند.

دیدگاه‌ها