کد خبر : 1203133 | 22 بهمن 1393 ساعت 15:29 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

خسروی: در اهواز حتی تنفس هم سخت است

مدافع استقلال خوزستان می گوید که باخت در دربی را فراموش کردند و الان فقط به بازی پیش رو مقابل ذوب آهن فکر می کنند نه چیز دیگری.

خسروی: در اهواز حتی تنفس هم سخت است
به گزارش "ورزش سه" رامین خسروی در مورد شرایط استقلال خوزستان گفت: ما امروز به اصفهان می رویم از آنجایی که هوا در اهواز به حدی بد است که تمرین کردن دشوار یا حتی بهتر بگویم محال است تصمیم گرفتیم چند روز زودتر به اصفهان برویم. شرایط آب و هوایی اهواز به نوعی است که نفس کشیدن در آن سخت است. امیدوارم که در اصفهان بتوانیم تمرینات خوبی را انجام بدهیم.

او در مورد دیدار با ذوب آهن ادامه داد: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا ذوب آهن را در خانه اش شکست دهیم. شرایط تیم ما در دربی خاص بود اما الان همه بازیکنان به نقطه ای رسیدند که هدفشان فقط پیروزی در بازی روز شنبه است. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا کمتری اشتباه را داشته باشیم.

این بازیکن نظرش را درباره اینکه استقلال خوزستان در جام حذفی ذوب آهن را از بحران خارج کرد اینگونه بیان کرد: آن بازی هم مثل دربی 10 نفره شدیم وگرنه شرایط خیلی بهتری نسبت به ذوب آهنی ها داشتیم و باید آن دیدار را می بردیم ولی بازی جام حذفی هیچ ربطی به لیگ ندارد و بازی پیش رو شرایط خاص مربوط به خودش را دارد و یک دیدار کاملا جدید است. در ضمن این را هم بگویم که ما جزو تیم هایی هستیم که خیلی قشنگ فوتبال بازی می کنیم امیدوارم که از این به بعد بازی های قشنگ ما همراه با نتیجه گیری باشد.

خسروی در پایان در مورد اینکه فکر نمی کند ساختار دفاعی شان ضعف دارد افزود: همه چیز در یک تیم به خط دفاع یا شخص خاصی مربوط نمی شود همانطور که شما اشاره کردید ساختار دفاعی باید از نظم بخصوص برخوردار باشد. مثل تیم های خوب اروپایی که وقتی توپ را از دست می دهند 11 نفر پشت توپ می ایستند و لایه های دفاعی را تشکیل می دهند. تیم خود ما از جمله تیم هایی است که زیبا فوتبال بازی می کند ما حتی در زمان هایی که 10 نفره می شویم به جای اینکه ضدحمله بزنیم، ضدحمله می خوریم چون همیشه بازی تهاجمی در دستور کارمان قرار دارد اما اکثر تیم ها دنبال نتیجه گیری هستند. مثلا در همین بازی با فولاد همان توپی رفت توی گل که خطا شده بود. البته فولاد هم تیم کوچکی نبود که ما به آن باختیم اما از این به بعد سعی می کنیم به نوعی دفاع کنیم که ضربه ای نبینیم.

دیدگاه‌ها