کد خبر : 1203656 | 25 بهمن 1393 ساعت 16:00 | 81.5K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی پرسپولیس و زرکان کرج در بازی دوستانه

پیام صادقیان پا به توپ شد

حمید درخشان که روز گذشته موفق شد تیم پدیده مشهد را در رقابت های لیگ‌برتر شکست دهد، امروز برای بازیکنان ذخیره اش یک دیدار تدارکاتی در نظر گرفت.

پیام صادقیان پا به توپ شد
به گزارش "ورزش سه"، تیم ذخیره پرسپولیس با حضور مسعود همامی، مهدی جعفرپور، میردورقی، تادو، کفشگری، اسماعیل زاده، خالقی فر، علی علیپور، علی‌عسگر، دغاغله و عباس زاده به مصاف سایپا مهر کرج رفتند.

* بازیکنانی که در دیدار برابر پدیده به میدان رفته اند، بعد از 20 ریکاوری به رختکن رفتند.

* درون دروازه زرکان کرج، مهدی ثابتی حضور دارد.دروازه‌بان پا به سن گذاشته تراکتورسازی که در ابتدای نیم فصل نیز شایعه حضورش در پرسپولیس شنیده می‌ شد، امروز کاپیتانی تیم جوان سایپا مهر را برعهده دارد.

* روی نیمکت پرسپولیس حسین عبدی، امامی‌فر، خوردبین و نادر باقری حضور دارند و خبری از حمید درخشان نیست.

* محمد خانزاده با توجه به مصدومیت در دو بازی قبلی پرسپولیس حضور نداشت، در حال دویدن دور زمین و آماده سازی خود است.

* این مسابقه تنها 50 تماشاچی دارد.

* پرسپولیس تا دقیقه 40 با تک گل محمد عباس زاده از حریف کرجی خود پیش افتاده است. روی ارسال زمینی علیپور، مهاجم مازنی پرسپولیس صاحب فرصت گلزنی شد و با پشت پا، دروازه سایپای مهر کرج را باز کرد.

* در حالی که پرسپولیس در جریان لیگ به دلیل نداشتن اسپانسر لوگوی را روی پیراهن خود درج نمی کنند، بازیکنان ذخیره این تیم در دیدار برابر سایپا با پیراهن هایی به میدان رفتند که نام اسپانسر به چشم خورد.

* در دقیقه 63 تیم زرکان توانست گل مساوی را از روی ضربه ایستگاهی بازیکنش وارد دروازه مسعود همامی کند تا نتیجه بازی یک ـ یک مساوی شود.

* پیام صادقیان بعد از گذشت 60 دقیقه از بازی با صلاحدید کادرفنی جانشین علی علیپور شد تا پس از مدت ها برای این تیم پا به توپ شود. پیام صادقیان از نظر بدنی نیز آماده نشان داد و بعد از حضورش با حرکات تکنیکی اش تیمش را بارها صاحب فرصت کرد.

* عباس زاده در دقیقه 70 موفق شد نتیجه را 2 بر یک به نفع تیم خودش کند.

دیدگاه‌ها