کد خبر : 1204895 | 01 اسفند 1393 ساعت 19:14 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه جام جهانی کشتی فرنگی - 2015

تماشاگران حاضر در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان را به شدت تشویق کردند و دور افتخار زد.

حاشیه جام جهانی کشتی فرنگی - 2015
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، پیش از آغاز فینال جام جهانی کشتی فرنگی از کتابی که زندگی‌نامه قهرمانان کشتی ایرانی در آن نوشته شده بود رونمایی شد.

*با آغاز دیدار تیم‌های روسیه و آذربایجان تماشاگران ایرانی به شدت تیم آذربایجان و جمشید خیرآبادی مربی ایرانی این تیم را تشویق کردند. در طول مسابقه هم تماشاگران ایرانی دست از حمایت خود از تیم آذربایجان بر نداشتند تا شاگردان خیرآبادی در تهران احساس غربت نکنند.

*احمد نجفی بازیگر سرشناس کشورمان یکی دیگر از میهمانان ویژه فینال بود.

*تماشاگران رضا یزدانی قهرمان کشتی آزاد کشورمان را با شعار پلنگ مازندران تشویق کردند.

*در حین برگزاری مسابقه فینال، خیرآبادی حرص و جوش زیادی می‌خورد. همچنین مسئولان فدراسیون کشتی آذربایجان هم به شدت استرس داشتند.

*رئیس فدراسیون جهانی کشتی ناشنوایان از دیگر میهمانان ویژه این مسابقه بود.

*پس از مسجل شدن قهرمانی تیم آذربایجان، جمشید خیرآبادی که سر از پا نمی‌شناخت به همراه اعضای این تیم و بهمن طالبی رئیس ایرانی کمیته داوران فدراسیون کشتی آذربایجان در سالن مقابل هواداران ایرانی دور افتخار زدند و به شادی مشغول شدند.

*برخلاف آذربایجانی‌ها، کشتی‌گیران روسیه و ایران خوشحال نبودند.

*بلافاصله بعد از پایان کشتی تیم‌های روسیه و آذربایجان مراسم اهدای مدال در سالن مسابقات برگزار شد که در این مراسم نناد لالوویچ رئیس اتحادیه کشتی و علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان حضور داشتند و مدال و کاپ قهرمانی 3 تیم اول را به آنها اهدا کردند.

دیدگاه‌ها