کد خبر : 1205030 | 02 اسفند 1393 ساعت 14:32 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

خواجه وند: برانکو به ایران نیامده است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران گفت: موضوع حضور برانکو و چند مربی دیگر مدتی است که مطرح شده اما او به ایران نیامده است.

خواجه وند: برانکو به ایران نیامده است
مهدی خواجه وند گفت: همچنین به تازگی استعفای علی اکبر طاهری از نایب رییسی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شایعه شده است که تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر استعفای او نشنیده ام و فکر نمی کنم این صحت داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری در این مدت به عنوان مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس و همچنین به عنوان یک عضو هیات مدیره هرچه در توان داشته ، انجام داده است. وی همچنین به مسایل مالی باشگاه سر و سامان خوبی داده است .

وی در مورد این که آیا بهتر نبود بعد از حضور محمدحسین نژاد فلاح در باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا سیاسی از مدیرعاملی این باشگاه کنار می رفت، خاطرنشان کرد: سیاسی طبق مصوبه هیات مدیره در حال حاضر از نظر قانونی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. مشکل او برخلاف انتظار ما تا این لحظه رفع نشده است.

وی در مورد شعار دادن هواداران پرسپولیس برعلیه سرمربی این تیم در دیدار مقابل صبا، اظهار کرد: تیم پرسپولیس در این دیداربسیار خوب بازی کرد و با بدشانسی نتوانست سه امتیاز را به دست آورد. باید منتظر زمان بود تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صبای قم در هفته بیست و یک لیگ برتر عصر روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با پایان این دیدار، هواداران پرسپولیس که از نتیجه کسب شده ناراضی بودند، علیه حمید درخشان سرمربی پرسپولیس شعار دادند و خواستار کنار رفتن او شدند.

دیدگاه‌ها