کد خبر : 1205734 | 05 اسفند 1393 ساعت 17:48 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

نه ما را دیدند و نه حرفمان را شنیدند

فزراد محمدی: به آخر خط رسیده ایم

دیروز با همه بازیکنان جلسه ای داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که این کار را بکنیم تا شاید حرفمان شنیده شود.

فزراد محمدی: به آخر خط رسیده ایم
به گزارش "ورزش سه"، فرزاد محمدی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان نظر خود را راجع به تعطیلی تمرینات این تیم اینگونه می گوید: به خدا قسم در این زمینه دیگر به آخر خط رسیده ایم، همه کار کردیم که حرفمان شنیده شود اما متاسفانه هیچکس ما را ندید و حرفمان را نشنید، با بچه ها جلسه ای داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این کار را انجام بدهیم، با آقای رضاییان هم جلسه گذاشتیم و برنامه را به او نیز گفتیم. تا همین الان هم بچه ها غیرت داشتند و با تمام توان در تمرینات و مسابقات شرکت کردند.

وی در ادامه گفت: الان در هزینه های جانبی هم مانده ایم، خیلی از بچه ها هستند که زن و بچه دارند، طبیعی است که خرجشان بیشتر باشد و شب عید نباید شرمنده خانواده خود شوند. شش ماه است که یک ریال پول نگرفته ایم و کار ما هم فقط فوتبال است، درآمد دیگری نداریم که بخواهیم به آن دلخوش باشیم، بنابراین تنها راه درآمد ما این همین فوتبال است. ما می خواستیم صدایمان را بشنوند و ببینند که با چه مشکلاتی داریم بازی ها و تمرینات خود را انجام می دهیم، اما متاسفانه آنقدر کسی ندید که رسیدیم به آخر خط.

محمدی در آخر اضافه کرد: بعد از چند بازی در بازی اخیر مقابل تراکتورسازی فیکس شده بودم و همه سعی ام را کردم که بتوانم گره ای از بازی تیمم باز کنم، فکر می کنم بازی خوبی هم ارائه کردیم اما متاسفانه نتوانستیم برتری مان را در مقابل آنها حفظ کنیم، همه به این تیم اعتماد دارند انشاالله بعد از حل مشکلات تیم را می بریم به جایگاهی که لیاقتش را دارد.

دیدگاه‌ها