کد خبر : 1206345 | 08 اسفند 1393 ساعت 21:16 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی میلان

اینزاگی: درگیری با چرچی؟ باور نکنید

در پایان بازی با چزنا بود که شایع شد بین السیو چرچی و پیپو اینزاگی در رختن میلان، درگیری لفطی شدیدی به وجود آمده است.

اینزاگی: درگیری با چرچی؟ باور نکنید
به گزارش "ورزش سه"، چرچی که در نقل و انتقالات زمستانی از اتلتیکو مادرید به میلان پیوسته، هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کند و در برتری 2-0 مقابل چزنا، تنها در 4 دقیقه پایانی بازی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد، مساله ای که خشم او را در پی داشت.

اینزاگی امروز در نشست خبری خود در این رابطه گفت:" مسائلی که در این زمینه شایعه شده صحت ندارند. درگیری چرچی با من؟ باور نکنید؛ چرا که در صورت اتفاق افتادن این موضوع، چرچی الان جایی در میلان نداشت. او در انتهای بازی از من خواست تا برای او توضیح دهم که چرا فقط 4 دقیقه فرصت بازی پیدا کرده و من دلایل خودم را به او گفتم و او هم قانع شد. واقعا نمی توانستم زودتر از این تعویض کنم. وقتی مونتولیوو از من خواست که او را بیرون بکشم و پولی هم احساس خستگی کرد، تصمیم به تعویض گرفتم."

اینزاگی در مورد مشکلات مالی رخ داده برای باشگاه ورشکسته پارما نیز گفت:" واقعا دوست داشتم هر کمکی از دستم بر می آید برای پارما انجام دهم. از اینکه این تیم را در چنین شرایطی می بینم افسوس می خورم. همه باید کمک کنیم تا این باشگاه پرافتخار از این وضعیت بد خارج شود." لازم به ذکر است که لوکارلی کاپیتان پارما به خبرنگاران گفته است که در بازی این هفته مقابل جنووا به میدان نخواهند رفت.

دیدگاه‌ها