کد خبر : 1206852 | 11 اسفند 1393 ساعت 12:20 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ: تساوی برابر نفت هم خوب است

سرمربی تیم فوتبال العین امارات که در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف نفت ایران برود، در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دالیچ: تساوی برابر نفت هم خوب است
به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو دالیچ در تشریح دیدار تیمش برابر شاگردان علیرضا منصوریان گفت: ما آمدیم اینجا یک بازی خوبی انجام دهیم و دنبال نتیجه خوب هستیم و یک مساوی هم می‌ تواند برای ما خوب باشد.

وی ادامه داد: انتظار یک حریف سرسخت را داریم و می‌ دانیم نفت در رتبه اول ایران حضور دارد. هم ما و هم تیم نفت با توجه به اینکه دیدار دوممان است به دنبال این هستیم که نتیجه دیدار اولمان را جبران کنیم. نفت دیدار اولش را باخته و ما هم به تساوی رسیدیم. اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و هیچ دیدار آسانی وجود ندارد.

سرمربی العین با ذکر این نکته که در دو دیدار قبلی اش برابر تیم های ایرانی نتایج خوبی کسب کرده، از تکرار این خاطره گفت: برای سومین بار است که به ایران می‌ آیم و در دو دیدار قبلی ام مقابل استقلال و تراکتور به پیروزی یک بر صفر برابر آبی‌پوشان و تساوی 2 ـ2 مقابل تراکتور رسیدم.

دالیچ در مورد شرایط تیمش گفت: اردوی آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و مهمترین خبر برای تیمم آماده شدن عمر عبدالرحمان است و او توانسته به تیم اضافه شود و من به تیمم اعتماد کامل دارم و برای کسب نتیجه خوب به ایران آمدم.

سرمربی العین در ادامه افزود: دو بازی حساس را در پیش داریم و دو روز پیش هم یک دیدار سخت را پشت سر گذاشتیم. باید قدم به قدم پیش برویم و من می‌ دانم تیمی که در ایران توانسته بالاتر از استقلال، سپاهان و فولاد قرار بگیرد، تیم قدرتمندی است ولی باز هم می‌ گویم به تیمم ایمان دارم و برای کسب یک نتیجه خوب در اینجا حاضر شده ایم.

دیدگاه‌ها