کد خبر : 1206906 | 11 اسفند 1393 ساعت 15:59 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن آل اشپورت و احتمال جریمه پرسپولیس

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران، روز گذشته خبر از لباس های جدید برای پرسپولیس در تاشکند داده است که ممکن است مشکلات جدی برای این باشگاه از لحاظ حقوقی ایجاد کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تهران، که فردا به نمایندگی از کشورمان در جام باشگاه های آسیا به میدان می رود، بر طبق قراردادی که در اول فصل با برند ایتالیایی ماکرون امضا کرده است موظف به استفاده از لباس های این برند در لیگ ایران و جام باشگاه های آسیا است و عدم تمکین به این قرارداد می تواند منجر به جریمه سنگین مالی و یا حتی تعلیق حضور این تیم در آسیا شود.

به نقل از یک منبع موثق، از روز گذشته که این خبر بر روی وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران رفته است، وکلای ماکرون اقدامات اولیه برای جلوگیری از این مسئله را انجام داده اند و با ارسال نامه ای کتبی به دپارتمان حقوقی کنفداراسیون آسیا، در مورد عواقب استفاده پرسپولیس از هر برندی غیر از ماکرون هشدار داده اند.

با این اوصاف، باید دید آیا مدیران پرسپولیس به قراردادشان با ماکرون پایبند می مانند و یا این که آماده پاسخ گویی به یک پرونده حقوقی دیگر در مورد باشگاه می شوند. آنها سابقه چندان موفقی در بردن دعوای حقوقی اقامه شده علیه باشگاه ندارد و بارها به واسطه سوی مدیریت و عدم پایبندی به قراردادهای حرفه ای دچار دردسر شده اند.

دیدگاه‌ها