کد خبر : 1207818 | 16 اسفند 1393 ساعت 09:50 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی میلان-ورونا

دو تیم آث میلان و هلاس ورونا، امروز در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی میلان-ورونا
به گزارش "ورزش سه"، روسونری پس از از دست دادن شانس حضور در بین تیم‌های منطقه اروپایی، حال به دنبال کاهش اختلاف 6 امتیازی ایجاد شده با آنهاست.

میلان

شاگردان پیپو اینزاگی با کسب 34 امتیاز از 25 بازی، در رده ی دهم جدول سری آ قرار دارند. در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. با این حال اختلاف امتیاز آنها با منطقه اروپایی جدول ، تنها 6 امتیاز است و در صورت نتیجه گرفتن در بازی های آتی، آنها می‌توانند این اختلاف را کاهش داده و سهمیه لیگ اروپا یا حتی چمپیونزلیگ را کسب کنند. هندا با 6 گل و جرمی منز با 12گل ، بهترین گلزنان میلان هستند که تقریبا حدود نصف گل‌های آنها را به ثمر رسانده اند. هندا در بازی رفت مقابل ورونا موفق شد 2 گل به ثمر برساند و با گل به خودی که بازیکن ورونا به ثمر رساند، میلان 3-1 پیروز شد. اینزاگی مصدوم خاصی در لیست خود ندارد و با ترکیبی کامل پا به این دیدار خواهد گذاشت.

ورونا

ورونا با کسب 28 امتیاز از 25 بازی، در رده ی پانزدهم جدول قرار دارد. شاگردان ماندرولینی در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست تجربه کرده اند و حالا باید به مصاف میلانی بروند که روزهای آماده ای را سپری نمی‌کند.5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، با 4 پیروزی برای میلان و 1 پیروزی برای ورونا همراه بوده است. همچنین ورونا تا به حال موفق به شکست دادن میلان در سن سیرو نبوده و 15 شکست و 9 تساوی نتیجه تلاش آنها در خانه میلان بوده است.

دیدگاه‌ها