کد خبر : 1207951 | 16 اسفند 1393 ساعت 18:28 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک مسی به گوتیرز برای بازگشت به فوتبال

خوناس گوتیرز، از اکتبر 2013 که متوجه بیماری سرطان خود شد، دیگر نتوانسته بود برای نیوکاسل به میدان برود اما در بازی چهارشنبه شب این تیم مقابل منچستریونایتد، در 5 دقیقه پایانی وارد بازی شد.

تبریک مسی به گوتیرز برای بازگشت به فوتبال
به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش سابق تیم ملی آرژانتین، 5 ماه پس از اتمام مراحل شیمی درمانی خود، مقابل منچستریونایتد وارد زمین شد و بلافاصله، فابریتزیو کولوچینی کاپیتان نیوکاسل، بازوبند کاپیتانی این تیم را به خوناس تقدیم کرد.

از سوی بسیاری از بازیکنان و هواداران فوتبال نیز پیام های تبریکی به خوناس ارسال شده بود. شاید مهمترین پیام تبریک را خوناس از سوی لیونل مسی دریافت کرد. مسی روز گذشته در صفحه فیسبوک خود، بازگشت این بازیکن به میادین فوتبال را به وی تبریک گفت.

خوناس نیز در صفحه اجتماعی خود در واکنش به این تبریکات نوشت :" از همه جای دنیا برای من پیام های تبریک رسیده است. حتی از سوی هواداران ساندرلند. دربی بازی مهم و حساسی بین نیوکاسل و ساندرلند است اما فوتبال یک چیز است و سلامتی چیز دیگر. آنها همواره به من امید می دادند که به فوتبال برگردم. استقبال هواداران نیوکاسل از من نیز باورنکردنی بود. مدت ها بود که چنین احساسی را تجربه نکرده بودم. باید از همه کسانی که در این مدت به من امید داده و حمایت کردند، تشکر کنم."

دیدگاه‌ها