کد خبر : 1208041 | 17 اسفند 1393 ساعت 11:20 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح مجری برنامه لیگ یک درباره جنجال برنامه دیروز؛

پوربخش: خداداد، هرندی را هم دست انداخت

حرفهای تند خداد عزیزی در برنامه لیگ یک در مورد مدیر عامل سیاه جامگان مشهد علی عباسی تعجب همه را برانگیخت، در این مورد با مجتبی پور بخش مجری برنامه صحبت کردیم که معتقد است این صحبتها به اختلاف قدیمی این دو نفر بر می گردد.

پوربخش: خداداد، هرندی را هم دست انداخت
به گزارش "ورزش سه"، مجری برنامه لیگ یک مجتبی فیض بخش گفت: من بخاطر انتقاداتی که بعد از برنامه به من شده بود امروز مجددا فیلم را دیدم. اما من دقیقا همان صحبتهای عباسی را انتقال دادم. حالا نمی دانم چه مشکل و سوء تفاهمی از قبل میان آنها وجود داشته که آقای عزیزی با همان کاراتر مخصوص به خودش اینطور پاسخ داد.

او ادامه داد: من فقط مجری برنامه هستم ودر مورد اینکه چه کسی بخواهد روی خط بیاید تهیه کنندگان برنامه یعنی آقایان مزدک میرزایی و پیمان یوسفی باید تصمیم گیری کنند. من ادم نقد پذیری هستم. اما واقعا تقصیر من نبود. همان زمانی که آقای عباسی داشت صحبت می کرد هم خود آقای عزیزی پشت خط بود و داشت حرفهای او ار می شنید. اما وقتی که روی خط امد عنوان کرد که عباسی کی هست؟ من او را نمی شناسیم؟! و باقی ماجرا. به عقیده من آقای عزیزی خودش دوست داشت این تقابل را ایجاد کند. واقعا آقای عباسی هیچ حرفی علیه آقای عزیزی نزده بود. فقط گفته بود که او سال گذشته بهش زنگ زده و در مورد کیف سامسونتی که به حریف آنها پیشنهاد شده بود با او حرف زده که خداداد عزیزی هم کلا این قضیه را کتمان کرد و تاکید کرد که اصلا عباسی را نمی شناسد.

وی افزود: من اتفاقا از آقای عباسی به عنوان مدیر جوان بخش خصوصی خیلی از او حمایت می کنم و در برنامه هم چندین بار عنوان کردم که باید سازمان لیگ با پرداخت حق پخش و تبلیغات محیطی به این تیم کمک کند. اما خب آقای عزیزی با صراحت لهجه ای که دارد صحبت کرد. هفته قبل هم وقتی آقای هرندی گفته بود که توپ تیم شهرداری تبریز یعنی تیمی که آقای عزیزی سرمربی آن است. گل اش را روی سانتر شانسی به ثمر رساند. آقای عزیزی روی خط آمد و گفت این آقای مرندی کجای فوتبال ما است. هر چقدر هم من می گفتم آقای هرندی در تیم ارتشهای جهان هم بازی می کند. او پاسخ می داد که او را نمی شناسد.

دیدگاه‌ها