کد خبر : 1208242 | 17 اسفند 1393 ساعت 21:45 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

با تک گل دیرک کوئیت

فنرباغچه فاتح دربی بزرگ استانبول شد

تیم فوتبال فنرباغچه لحظاتی پیش موفق شد با یک گل گالاتاسرای را شکست داده و فاصله خود با این تیم در صدر جدول را به یک امتیاز کاهش دهد.

فنرباغچه فاتح دربی بزرگ استانبول شد
به گزارش "ورزش سه"، دربی اول شهر استانبول بین فنر باغچه و گالاتاسرای، امروز به میزبانی فنرباغچه، برگزار شد. برای فنرباغچه که در بازی رفت مغلوب دو گل دقایق پایانی وسلی اشنایدر شده بود، این دیدار جنبه انتقامی داشت. فاصله 4 امتیازی دو تیم در جدول نیز مزید بر علت بود تا فنر با انگیزه ای بالاتر مقابل میهمان قدرتمند خود قرار بگیرد.

نیمه اول این دیدار پربرخورد بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم و در دقیقه 81 ، روی اشتباه مدافع گالاتاسرای، درک کوئیت، مهاجم هلندی سابق لیورپول از زاویه ای بسته با شوتی محکم، موسلرا را مغلوب کرد و شادی را به ورزشگاه آورد.

تلاش فراوان بازیکنان گالاتاسرای برای جبران گل خورده ثمری نداشت و در نهایت همین یک گل ضامن برتری آبی و زرد پوشان شهر استانبول شد. گالا با این شکست بصورت مشترک با بشیکتاش با 51 امتیاز صدرنشین ماند و فنرباغچه با 50 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. جنید چاکر داور معروف ترک قضاوت این بازی را بر عهده داشت و به 4 بازیکن گالاتاسرای کارت زرد نشان داد.

دیدگاه‌ها