کد خبر : 1208331 | 18 اسفند 1393 ساعت 14:40 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

احمدیان: می‌خواهم از بابازاده و رحمتی یاد بگیرم

پیکان در دیدار حساس مقابل فولاد خوزستان از یک دروازه بان جدید و جوان استفاده کرد به نام میلاد احمدیان. دروازه بانی‌ که در این فصل پس از مهدی رحمتی دروازه‌بان دوم پیکان است و با توجه به 3 اخطاره بودن رحمتی، در اهواز حراست از دروازه پیکان را بر عهد گرفت.

احمدیان: می‌خواهم از بابازاده و رحمتی یاد بگیرم
به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت باشگاه پیکان، گفت و گویی با این دروازه‌بان انجام شده که در ادامه می‌خوانید:

* اولین بازی خود در لیگ برتر را با پیراهن پیکان انجام دادی، چه احساسی‌ از این بابت داشتی ؟

- خیلی‌ خوشحالم که توانستم در این دیدار به میدان بروم و برای پیکان مثمر ثمر باشم. من چند سال زحمت کشیده بودم و این بازی هم قسمت شد که در ترکیب قرار بگیرم.انگیزه زیادی داشتم و تجربه بسیار بزرگی‌ در زندگی‌ من بود. از همه کسانی‌ که به من کمک کردند و به خصوص کادر فنی‌ که به من اعتماد کردند، سپاسگزارم.

* برای این بازی که مقابل یک تیم بالای جدولی‌ و در خانه حریف برگزار شد، استرس نداشتی‌ ؟

- من سال گذشته هم مقابل ایران جوان بوشهر و هوادارانش بازی کرده بودم و تجربه به زمین رفتن مقابل هواداران رقیب را داشتم. استرسی هم نداشتم اما اوایل بازی کمی‌ جو رویم اثر گذشت که به مرور زمان این مساله هم بر طرف شد.

* این که جانشین مهدی رحمتی شدی برایت سخت نبود ؟

- آقا مهدی را که همه میشناسند و احتیاجی به تعریف من ندارد. از روز اول هم می‌خواستم از ایشان درس یاد بگیرم. باید از آقای حمید بابازاده هم تشکر کنم زیرا مربی بسیار خوب و کار بلدی است و برایم بسیار زحمت کشیده است. من آمده‌ام درس یاد بگیرم و خوشحالم که این فرصت در پیکان نصیبم شده.

* چند مهار خیلی‌ خوب هم داشتی که با تمجید سر مربی‌ فولاد همراه بود.

- هدف ما کسب 3 امتیاز بود و برای برد به اهواز رفتیم اما فکر می‌کنم 1 امتیاز هم بد نباشد. من سعی‌ کردم کارم را به بهترین نحو انجام دهم و از اعتماد مربیان، همبازیانم و مسئولان باشگاه سپاس گذارم. هر بازیکنی هم باید از یک جا شروع کند به بزرگ شدن و امیدوارم برای من هم این یک شروع خوب باشد تا بتوانم بیشتر پیشرفت کنم. من الان خیلی‌ خوشحالم و باید بگویم بازی‌ کردن جای مهدی رحمتی کار بسیار سختی بود. باید از آقا مهدی تشکر کنم که خیلی‌ به من روحیه داد. این را هم بگویم که اول فصل شنیده بودم کار آقای بابازاده با سایر مربیان دروازه بانی‌ تفاوت دارد که حالا این مساله را به طور کامل احساس می‌کنم.

* آینده پیکان را در لیگ چطور میبینی‌ ؟

- خیلی‌ خوب. با همه وجود مقابل ذوب آهان بازی‌ می‌کنیم و امیدوارم با بردن این تیم به جایگاه بالاتری در جدول برسیم. من به موفقیت پیکان اطمینان دارم.

دیدگاه‌ها