کد خبر : 1208733 | 20 اسفند 1393 ساعت 15:28 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: برابر پرسپولیس انگیزه شخصی ندارم

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان تأکید کرد برای دیدار مقابل پرسپولیس انگیزه شخصی ندارد.

محمدی: برابر پرسپولیس انگیزه شخصی ندارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا محمدی در خصوص دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ما بعد از بازی با استقلال بهتر شده و پرداختی که باشگاه به بازیکنان داشته تا حد زیادی روحیه اعضای تیم را بالا برده است.

وی افزود: بازی با پرسپولیس از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و پیروزی در این مسابقه می‌تواند از نظر روحی و روانی کمک زیادی به تیم کند. جدا از اینکه ما به سه امتیاز این بازی خانگی نیاز مبرم داریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه چقدر برای رویارویی مقابل تیم سابقش انگیزه دارد، یادآور شد: انگیزه همه بازیکنان تیم برای این بازی متفاوت است و طبیعی است که انگیزه من چند برابر دیگر بازیکنان نفت باشد. نه اینکه انگیزه شخصی داشته باشم، بلکه خیلی دوست دارم این بازی را ببریم تا جایگاه تیم در جدول بهتر شود.

محمدی در پاسخ به این پرسش که چرا در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شد، گفت: قبل از آغاز فصل چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری به دستم رسید اما علی دایی خواست صبر کنم تا تکلیفم مشخص شود. بعد از چند روز متوجه شدم باشگاه به خواسته دایی با محسن فروزان وارد مذاکره شده است. وقتی دیدم اوضاع به این شکل است متوجه شدم که دارند مرا بازی می‌دهند و به این خاطر راهی تیم نفت مسجدسلیمان شدم.

وی با تأکید بر اینکه پیش از این دایی با رفتنش به ذوب‌آهن هم مخالفت کرده بود، خاطرنشان کرد: فصل پیش در نیم‌فصل و حتی قبل از شروع بازی‌ها از ذوب‌آهن پیشنهاد داشتم اما وقتی برای گرفتن رضایت‌نامه به باشگاه مراجعه کردم اعلام کردند دایی با جدایی‌ام مخالفت کرده است. به هر حال در پرسپولیس به من بی‌مهری‌هایی شد و در نهایت بر خلاف میل باطنی‌ام از این تیم جدا شدم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه مدعی شد: در آخرین روز نقل‌وانتقالات نیم‌فصل از پرسپولیس پیشنهاد به من رسید اما چون در بندرعباس بودیم زمان کافی برای گرفتن رضایت‌نامه و سفر به تهران را نداشتم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه نفت مسجدسلیمان لباس گرم ندارد تا در اختیار بازیکنان این تیم قرار دهد، تأکید کرد: فردی که مصاحبه کرده و مدعی شده ما مشکل لباس داریم، درست نگفته است. در همین بازی با استقلال باشگاه سه دست لباس در اختیار بازیکنان قرار داد. ما از لحاظ پوشاک و تغذیه هیچ مشکلی نداریم و فقط اعتقاد دارم چنانچه مسئولان زودتر به فکر حل مشکلات باشگاه می‌افتادند الان شرایط بهتری در جدول بازی‌ها داشتیم، چرا که از لحاظ فنی تیم خیلی خوبی داریم.

دیدگاه‌ها