کد خبر : 1208772 | 20 اسفند 1393 ساعت 18:42 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

مکوندی: نیامدن دوس‌سانتوس برای ما هم عجیب بود

بازیکن برزیلی نفت در آستانه اخراج

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان از نیاز به پیروزی در بازی های باقیمانده این تیم گفت.

بازیکن برزیلی نفت در آستانه اخراج
به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی در کنفرانس قبل بازی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که سالها در سطح اول فوتبال ایران بازی می کند. آنها یکی از نمایندگان ایران هستند که در بازی های آسیایی موفق هم ظاهر شدند اما فعلا موقعیت شان در لیگ مناسب نیست، آنها طوری که باید در لیگ نتیجه می گرفتند، نگرفتند و در میانه های جدول قرار دارند اما نباید این را فراموش کرد که آنها همیشه پرسپولیس هستند و همه جا طرفدار دارند.

وی در ادامه راجع به بازی های باقیمانده نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم با این بازی بدشانسی هایمان را پشت سر بگذاریم. در این بازی ناچار به پیروزی هستیم، در دو بازی گذشته هم همه تلاشمان این بود که بازی را ببریم، اما علیرغم نوع بازی هایمان بدشانسی می آوردیم و موفق به پیروزی نمی شدیم. ما نیاز به پیروزی داریم و با توجه به بازی های باقیمانده و رتبه پانزدهم، دیگر نمی توانیم شکست بخوریم.

مکوندی در رابطه با محرومان و مصدومان بازیکنانی که برای این بازی در اختیار ندارد مانند دوس سانتوس و زنیدپور گفت: خوشبختانه مصدومی نداریم و فقط حمزه حدادی را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم، به جز زنیدپور و دوس سانتوس برای بازی فردا آماده هستند و قطعا آنهایی که در امرینات آماده تر بودند در مقابل پرسپولیس به میدان می روند. از بعد بازی با تیم استقلال دوس سانتوس در تمرینات ما شرکت نکرده است، برای خود ما هم این موضوع عجیب است، وی را به باشگاه سپردیم تا در مورد او تصمیم گیری کنند. میلاد زنیدپور هم از بعد بازی با استقلال از کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد و هر تصمیمی که آنها در مورد وی بگیرند ما هم مطیع خواهیم بود. به هرحال این قوانینی دارد که همه ما مطیع آن هستیم.

دیدگاه‌ها