کد خبر : 1208908 | 21 اسفند 1393 ساعت 17:15 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

مالکی: خدا به دل هواداران رحم کرد

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: خدا تنها به دل هواداران رحم کرد تا مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم.

مالکی: خدا به دل هواداران رحم کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهمن مالکی پس از تساوی 2 بر 2 نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس گفت: نتیجه امروز ما نه دلایل فنی داشت و نه تاکتیکی، بلکه خداوند تنها به دل هواداران رحم کرد تا امتیاز بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتقاداتش متوجه مکوندی سرمربی تیم است، گفت: اصلاً کاری با مکوندی و عملکرد کادر فنی ندارم، بلکه آنها زحمات خود را می‌کشند، انتظاری هم به خاطر بازی کردن ندارم، اما در زمانش حرف‌هایم را خواهم زد، در حالی که من دفاع چپ دوم تیم هستم و نفر اول امروز سه اخطاره بود، اما یک بازیکن راست‌پا را جای من به زمین فرستادند.

بازیکن نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سؤال که آیا از حضور در این تیم ناراضی است، گفت: از حضور در مسجد سلیمان ناراحت نیستم، خدا را شکر تیم نتیجه گرفت، وگرنه می‌خواستم حرف دل خودم و تمام بازیکنان را امروز بزنم. حرف‌هایی را که هیچ‌کدام از بازیکنان جرأت آن را ندارند.

مالکی درباره اینکه نحوه جدا شدنش از فجر سپاسی چگونه بود، گفت: قراردادم را با مجوز سردار باران‌چشمه با توجه به اینکه سه ماه پایانی خدمتم بود، با توافق لغو کردم و از تیم جدا شدم. مطابق مقررات، بازیکنان سرباز با موافقت مسئولان نظام‌وظیفه در سه ماه پایانی می‌توانند جدا شوند.

دیدگاه‌ها