کد خبر : 1219602 | 25 اسفند 1393 ساعت 11:28 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیف‌الدینی: مس با مظلومیت خودش را اثبات کرد

مس توانسته در لیگ دسته اول پس از حضور دکتر سیف الدینی مدیر عامل این تیم که از نیم فصل دوم به این تیم آمد، نتایج خیلی خوبی بگیرد. به طوری که این تیم که در نیم فصل اول در اواخر جدول قرار داشت حالا در جایگاه دوم به سر می برد و برای صعود می جنگد.

سیف‌الدینی: مس با مظلومیت خودش را اثبات کرد
سیف الدینی مدیرعامل مس کرمان به "ورزش سه" می گوید:خدا را شکر می کنم که مس با تمام مشکلات و حاشیه هایی که برایش به وجود آورده اند توانست نتایج درخشانی بگیرد و حالا در عین مظلومیت مدعی اول صعود به شمار می رود و این اتفاقی نیست چراکه لطف خداوند و همچنین تلاش تمامی اعضای مجموعه مس بوده است که با همدلی و صرف فعل خواستن صورت گرفته است.

سیف الدینی در ادامه می گوید: متاسفانه باید بگویم خیلی برایم جالب است که مس با چند تیمی که بازی کرده آن بازی های با اینکه در هفته های قبل همیشه پخش زنده بوده اما در بازی مقابل ما این اتفاق رخ نمی داده و نمی دانم این موضوع برای چه چیزی فقط برای ما رخ می دهد اما جالبتر این بوده که در این بازی های مس توانسته برنده از زمین خارج شود و این لطف خداوند است که همیشه حامی صداقت و عدالت بوده است.

مدیرعامل مس در پایان می گوید: ما تمام هدفمان رسیدن به لیگ برتر و خوشحالی مردم خوب کرمان است و فکر می کنم این اتفاق دور از دسترس نیست و با کمک و حمایت مردم عزیز کرمانی و همچنین تلاش بازیکنان به این مهم دست پیدا می کنیم بنده حقیر هم فقط انجام وضیفه می کنم و سعی می کنم با تمام وجود به تیم مس برای موفقیت خدمت کنم.

دیدگاه‌ها