کد خبر : 1229933 | 26 اسفند 1393 ساعت 15:50 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با اوندا سرو

دمیکلیس: مسی در اوج باشد مهارنشدنی است

مارتین دمیکلیس که بارها کنار مسی در تیم ملی آرژانتین به میدان رفته، در آستانه جدال حساس منچسترسیتی و بارسلونا، به تمجید از این فوق ستاره پرداخت.

دمیکلیس: مسی در اوج باشد مهارنشدنی است
به گزارش "ورزش سه"، این مدافع مستحکم آرژانتینی، دو فصل پیش از مالاگا به سیتی پیوست و فردا در نوکمپ باید مامور مهار مسی و یارانش باشد. او در رابطه با بازی فردا به اوندا سرو گفت:" این یک واقعیت است که سیتی در روزهای خوب خودش به سر نمی برد. باید صادق بود و اعتراف کرد که مشکلاتی داریم ولی تا زمانیکه از لحاظ ریاضی، شانس رفتن به مرحله بعد را داریم، باید امیدوار بود. فردا با تمام وجود و با این باور که می توانیم بارسلونا را شکست دهیم، روبروی این تیم قرار می گیریم."

دمیکلیس در مورد مهار لیونل مسی در بازی فردا نیز گفت:" من همیشه یکی از تحسین کنندگان مسی بوده ام. او این روزها در اوج آمادگی قرار دارد و وقتی اینگونه باشد، او مهارنشدنی است و هیچ تاکتیکی نمی تواند مانع درخشش او شود. مسی بهترین بازیکن دنیاست.
در بازی رفت همه در مورد مسی صحبت می کردند اما سوارز ستاره میدان شد. در فوتبال یک بازیکن هرگز به تنهایی تعیین کننده نیست و این تیم است که در درجه اول اهمیت قرار دارد.بارسلونا پر است از بازیکنانی که به تنهایی می توانند سرنوشت یک بازی را تعیین کنند. باید مراقب همه آنها باشیم."

دیدگاه‌ها