کد خبر : 1230044 | 27 اسفند 1393 ساعت 12:26 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینى با استعفاى هرندى مخالفت کرد

حسین قلى زاده با اعلام اینکه مهندس عابدینى مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، با استعفاى امید هرندى مخالفت کرده است، اظهار داشت: از نظر باشگاه داماش ایشان همچنان سرمربى تیم است.

عابدینى با استعفاى هرندى مخالفت کرد
به گزارش "ورزش سه"، قائم مقام باشگاه داماش گیلان با اشاره به نحوه استعفاى سرمربى تیمش، گفت: آقاى هرندى پس از تساوى مقابل فولاد یزد و اعتراض هواداران به این نتیجه در رختکن باشگاه با مصاحبه با یکى از خبرنگاران اعلام استعفا نمودند. اما همانگونه که مستحضرید هر استعفایى پس از طرح در مدیریت باشگاه و با تایید مدیرعامل رسمیت خواهد یافت، همانگونه که انتخاب سرمربى در رختکن صورت نگرفت و در دفتر باشگاه در این مورد تصمیم گیرى شد.

وى در ادامه افزود: طى صحبتى که امروز مهندس عابدینى با آقاى هرندى داشتند، با استعفاى ایشان مخالفت به عمل آمد و قرار شد که وی همچنان به کارش در باشگاه داماش ادامه دهد.

قلى زاده اظهار داشت: تمرینات تیم ما در طول هفته زیر نظر مربیان ما برگزار شد و امیدواریم با کمک بازیکنان، کادر فنى، هواداران و مسئولین در ادامه بازى ها با جمع کردن امتیازهاى لازم ماندگاریش را در جدول تثبیت نماید.

لازم به توضیح است که داماش تا پایان فصل باید چهار مسابقه برگزار نماید و در این راه با تیم هاى شهردارى بندرعباس و نفت آبادان در رشت و با گل گهر در سبرجان و سیاه جامگان در مشهد دیدار نماید. داماش در حال حاضر با هفده بازى و نوزده امتیاز در رتبه نهم جدول دوازه تیمى گروه دوازه تیمى گروه ب لیگ دسته اول جاى گرفته است.

از هر گروه سه تیم مستقیم به لیگ دسته دوم سقوط مى کند و تیم نهم براى ماندن در لیگ دسته اول باید در دو دیدار رفت و برگشت پلى آف به مصاف تیم نهم گروه الف برود.

دیدگاه‌ها