کد خبر : 1230089 | 27 اسفند 1393 ساعت 15:19 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

مومنی‌مقدم: من مقصر هستم

سرمربی تیم والیبال میزان گفت: مقصر تمام نتایجی که تیم کسب کرده است خودم هستم.

مومنی‌مقدم: من مقصر هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم والیبال میزان در دیدار رده‌بندی لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری تبریز بازنده شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در پایان این بازی غلامرضا مومنی‌مقدم در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به کادر فنی و بازیکنان نماینده تبریز تبریک می‌گویم. آنها امروز لیاقت برنده شدن داشتند و توانستند عنوان سوم را کسب کنند. آنها امروز تمام فاکتورها را به خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: بعداز شکست برابر ارومیه بازیکنانم نتوانستند از نظر روحی خود را ریکاوری کنند. افت فاحشی در تیم ما به وجود آمد که مقصر اصلی‌اش خودم هستم. می‌خواستیم نتایجی بهتر از سال گذشته کسب کنیم اما نشد.

سرمربی تیم والیبال میزان خاطرنشان کرد: در مشهد برخی‌ها برای ما حاشیه‌سازی کردند و فشار زیادی را به بازیکنان وارد کردند. برخی‌ها نه تنها به تیم هیچ کمکی نکردند بلکه برخی مواقع موجب اذیت شدن بازیکنان می‌شدند.

وی ادامه داد: البته تمام این حرف‌ها بهانه است. ما باید امروز بازی را می‌بردیم که نشد چراکه شهرداری تبریز با تاکتیک بازی کرد و توانست پیروز شود. بازیکنانم امروز انفرادی بازی کردند و حاصلش هم شکست بود.

مومنی‌مقدم با بیان اینکه برای قهرمانی بسته نشده بودیم گفت: تیم‌های ارومیه و پیکان بیشتر از ما هزینه کردند و بازیکنان خوبی را در اختیار گرفته‌اند. به هر حال باید امروز روی سکو می‌رفتیم که متاسفانه نشد البته ورزش همین است برای مثال متین ورامین با آن همه بازیکن نتوانست به دیدار رده‌بندی در فینال برسد.

وی افزود: مقصر این نتایج خودم هستم و باید در اولین فرصت مشکلات را بررسی کنم. باز هم به تیم شهرداری تبریز تبریک می‌گویم چراکه امروز یک بازی بی‌نقص را از خود ارائه کردند.

سرمربی تیم والیبال میزان در خصوص اینکه برخی تماشاگران مشهدی جبار قوچان‌نژاد را تشویق می‌کردند تصریح کرد: این مسائل آنقدر کوچک است که نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم. صحبت کردن در مورد یک فرد موجب بزرگ شدنش می‌شود. در سال گذشته همه تلاش کردند و آن نتایج به دست آمد. امسال هم اگر چهارم شدیم مقصرش خودم هستم.

وی ادامه داد: اگر گفتم باید مشکلات را بررسی کنیم منظورم آسیب‌شناسی عملکرد بازیکنان و کادر فنی بود و به اشخاص کاری ندارم. قوچان‌نژاد پیشکسوت والیبال است و نمی‌خواهم حرفی در موردش بزنم. من هنوز اول راه هستم و باید ایرادهایم را برطرف کنم تا سال آینده عملکرد بهتری داشته باشم. این باخت‌ها تجربه‌ای است برای آینده‌ای بهتر.

مومنی‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا میزان فصل آینده هم تیم‌داری می‌کند یا خیر؟ عنوان کرد: مدیران باید در این خصوص نظر دهند اما باید بگویم من و باشگاه از نتیجه به دست آمده رضایت نداریم. امیدوارم سال آینده هم باشگاه میزان در لیگ برتر والیبال تیم‌داری کند.

دیدگاه‌ها