کد خبر : 1230649 | 03 فروردين 1394 ساعت 13:27 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

قریشی: زمان خطیبی بازی می کردم

مدافع تراکتورسازی به دلیل مصدومیت میرهانی هاشمی بعد از مدت ها به ترکیب ثابت برگشت و از عملکرد خود راضی است.

قریشی: زمان خطیبی بازی می کردم
به گزارش "ورزش سه"، مهدی قریشی در مورد باخت مقابل الاهلی عربستان گفت: واقعا حقمان باخت نبود،بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم و روی اشتباه گل خوردیم البته تماشاگران حریف هم روی این مسئله تاثیرگذار بودند،ما برای جبران گلمان خیلی حمله کردیم اما روی ضد حمله گل دوم را خوردیم،هجدهم در تبریز با الاهلی بازی داریم امیدوارم سه تا به آن ها بزنیم تا جبران شود.

او در مورد وضعیت تراکتور در گروه ادامه داد: ما تا الان دوبار بیرون از خانه بازی کرده ایم اما با الاهلی و نسف در تبریز بازی داریم ان شاء الله آن ها را شکست دهیم تا بیش تر از این شرمنده هواداران نشویم واقعا حیف است که از این گروه بالا نیاییم.

مدافع سرخ پوشان تبریزی در مورد وضعیتشان در جدول لیگ برتر تصریح کرد: از این به بعد بازی های سختی با تیم های استقلال،نفت،فولاد و سپاهان داریم انشاالله که بتوانیم همه را ببریم و در سال ۹۴ به هواداران عیدی بدهیم.

این بازیکن در مورد مصدومیت میرهانی و قرار گرفتن در ترکیب ثابت نظرش را اینگونه بیان کرد: من خودم دوست نداشتم میرهانی مصدوم شود چون دوست صمیمی ام است ،من قبلش زمان آقای خطیبی بازی می کردم اما تونی به من بازی مداد،خدا را شکر که در این بازی توانستم خودم را نشان دهم از این به بعدش دیگر بستگی به نظر آقای تونی دادرد.

قریشی در پایان افزود: از همه هواداران به دلیل باختمان معذرت می خواهم امیدوارم بازی های بعد را ببریم و دل آن ها را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها