کد خبر : 1230795 | 04 فروردين 1394 ساعت 20:30 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اونینگ استاندارد

ایسلا: هدف شیلی قهرمانی در کوپا آمریکاست

مدافع کناری شیلیایی باشگاه کوئینزپارک رنجرز که سابق بازی برای یوونتوس را در کارنامه دارد، معتقد است که شیلی توانایی قهرمانی در کوپا امریکا را دارد.

ایسلا: هدف شیلی قهرمانی در کوپا آمریکاست
به گزارش "ورزش سه"، کوپا آمریکای سال 2015، ژوئن امسال در کشور شیلی برگزار خواهد شد و میزبان با اتکا به مهره های ارزشمندی که در اختیار دارد، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت ها به حساب می آید.

مائوریسیو ایسلا که در این فصل برای رنجرز انگلیس بازی می کند، در مصاحبه با اونینگ استاندارد در مورد ستاره اول تیم ملی شیلی،"الکسیس سانچس" گفت:" ده سال است که الکسیس را از نزدیک می شناسم و فکر می کنم او به خوبی توانایی های خود را در هر تیمی که بوده اثبات کرده است. او همیشه آرزویش تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان بوده و فکر می کنم پس از پیوستن به آرسنال، او می تواند در آینده ای نزدیک، به این آرزویش جامه عمل بپوشاند."

ایسلا در مورد شرایط فعلی تیم ملی شیلی گفت:" از اینکه در کنار بازیکنانی چون براوو، سانچس و ویدال برای تیم ملی شیلی بازی می کنم احساس غرور دارم. شیلی مجموعه ای از بازیکنان بزرگ و باکیفیت بالاست که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.با اتحاد و با توجه به توانایی های بالایی که داریم، هدف اصلیمان را قهرمانی در کوپا آمریکا گذاشته ایم. قهرمان شدن در کشور خودمان و نزد هوادارانمان، اتفاقی فوق العاده خواهد بود."

دیدگاه‌ها