کد خبر : 1230796 | 04 فروردين 1394 ساعت 19:49 | 93.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

غیبت سه بازیکن اصلی شیلی مقابل ایران

خورخه سانپائولی سرمربی تیم ملی شیلی، در آستانه دو دیدار دوستانه مقابل ایران و برزیل، با معضل مصدومیت سه بازیکن اصلی خود مواجه شده است.

غیبت سه بازیکن اصلی شیلی مقابل ایران
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی شیلی در فاصله کمتر از 4 ماه تا شروع کوپا آمریکا دوست دارد تا همه بازیکنان اصلی خود را در بازی های دوستانه و تدارکاتی در اختیار داشته باشد اما مصدومیت، گریبانگیر سه بازیکن اصلی و مهم این تیم شده است.

ابتدا "جانی هررا" بود که پای پرواز دچار دررفتگی استخوان پای چپ خود شد و نتوانست همراه تیم کشورش به اتریش پرواز کند. دومین بازیکن، "داوید پیزارو"، بازیکن فیورنتینا بود که ابتدا اعلام شد که به دلیل مصدومیت نمی تواند به اتریش بیایید اما صبح امروز از ایتالیا خبر رسید که او با آخرین پرواز، خودش را به اتریش و محل اردوی تیم ملی شیلی خواهد رساند؛ هرچند که او هنوز مصدوم است و احتمال حضورش حداقل مقابل ایران بسیار اندک است.

سومین بازیکن، "والدیویا"، بازیکن پالمیراس برزیل است که با وجود مصدومیت، قصد داشت به اتریش بیاید اما  باشگاه برزیلی به شدت از این مساله ممانعت به عمل آورد. سرانجام پس از مذاکرات مسئولان شیلی با مدیران این باشگاه، پالمیراسی ها راضی شدند تا والدیویا به اتریش بیاید اما او اجازه بازی کردن نخواهد داشت و تنها در تمرینات حضور خواهد یافت.

دیدگاه‌ها