کد خبر : 1230840 | 05 فروردين 1394 ساعت 12:40 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار هرندی به استعفا از داماش

حسین قلى زاده اظهار داشت: تمرینات ما به دلیل عید نوروز حدود یک هفته اى تعطیل شده بود و مجددا از امروز راس ساعت ١١ صبح در ورزشگاه دکتر عضدى رشت آغاز مى شود.

اصرار هرندی به استعفا از داماش
به گزارش "ورزش سه" وى در ارتباط با حضور یا عدم حضور امید هرندى در تمرینات تیمش گفت: پس از استعفاى ایشان آقاى عابدینى خواستار ماندن آقاى هرندى در داماش بود و عقیده داشتند که در این شرایط حساس تغییر سرمربى به ضرر داماش خواهد بود.

قائم مقام داماش در ادامه افزود: اما طى تماس که با ایشان در دیروز و دیشب برقرار کردیم، امید خان ضمن تشکر از حسن نظر باشگاه نسبت به خود اعلام کرد که با توجه با اعتراض هواداران و قولى که او به هواداران داماش مبنى بر استعفا داده است، صلاح نمى داند که دوباره در داماش مشغول به کار شود و بر عدم بازگشت شان به تیم اصرار ورزیدند.

قلى زاده در خصوص نحوه ادامه فعالیت داماش گفت: ما فعلا با همان کادرفنى به کار خود ادامه خواهیم داد و در صورت نیاز تصمیمات بعدى را اخذ خواهیم نمود.

وى اظهار داشت: مطمئن هستیم که با یارى خداوند و تلاش بازیکنان و کادر فنى و پشتیبانى هواداران و مسئولین مى توانیم سهمیه گیلان را در لیگ دسته اول حفظ نماییم.

قائم مقام داماش با اشاره به دو بازى حساس این تیم در خانه گفت: ما روى حمایت هواداران داماش حساب ویژه اى باز کرده ایم و امیدواریم که در دوبازى باقى مانده خانگى به مانند تمام این سال ها با تمام وجود پشت تیمشان بایستند و از داماش حمایت نمایند.

دیدگاه‌ها