کد خبر : 1231794 | 13 فروردين 1394 ساعت 17:08 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

سورینت به سقوط نزدیک می‌شود؟

پیش بازی پرسپولیس - راه آهن

پرسپولیس بعد از روزهای خوبش در لیگ قهرمانان آسیا، مقابل النصر شکست را پذیرا شد تا همچنان حمید درخشان و تیمش یکی از پرنوسان‌ترین تیم‌های لیگ لقب بگیرند.

پیش بازی پرسپولیس - راه آهن
به گزارش "ورزش سه"، جدال دو تیم فردا در حالی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد حمید درخشان و شاگردانش برخلاف حریف انگیزه زیادی برای این دیدار نداشته باشند و تمام توجه‌شان را معطوف به دیدار هفته بعد‌شان در لیگ قهرمانان آسیا و بازی برگشت برابر النصر کرده باشند. به همین منظور بعید نیست حمید درخشان به برخی از بازیکنانش در این دیدار استراحت دهد.

شرایط
دو تیم در یکی از بدترین شرایط خود در لیگ برتر قرار دارند و پرسپولیس از رسیدن به سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان نومید شده و در سمت مقابل هم راه‌آهن در انتهای جدول به دنبال فرار از سقوط است هرچند فرهاد کاظمی هم موفق نشده در این راه کمکی به لوکوموتیو رانان کند. پرسپولیس در حال حاضر با 27 امتیاز در نهم جدول حضور دارد و برتری احتمالی‌شان در این دیدار بسته به نتایج صبا و سایپا می‌تواند آنها را دو رتبه در جدول بالا ببرد و راه‌اهن نیز با 19 امتیاز چسبیده به قعر جدول است و در صورت برتری برابر پرسپولیس می‌تواند از رتبه شانزدهم جدول فاصله بگیرد. راه آهن بعد از رفتن حمید استیلی یک ناکام بزرگ لقب گرفته و فرهاد کاظمی هم نتوانسته آنها را از شرایطی که در آن گرفتار شده‌اند نجات دهد. راه‌اهنی ها در 8 بازی گذشته 7 شکست را تجربه کرده‌اند و یک بار پیروز از زمین خارج شدند.

داور
سید احمد صالحی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و محمدرضا منصوری و اسد حاج محمد کمک‌های اول و دوم در این دیدار هستند. رضا کرمانشاهی هم طبق اعلام سازمان لیگ داور چهارم این دیدار است.

ترکیب احتمالی
پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، محمد نوری، هادی نوروزی و مهدی طارمی

راه آهن: ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، امین منوچهری، مارتین موتومبا، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، سیامک کوهنورد، محمد ستاری، عباس محمدرضایی و عادل کلاه کج

بیلان
پرسپولیس در فصل گذشته موفق شد در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر برنده شود و دیدار برگشت دو تیم هم به تساوی کشید. پرسپولیس در این فصل هم با نتیجه 2 بر یک برابر راه‌آهن به برتری رسید. این دو تیم در تاریخ لیگ برتر21 بار برابر هم قرار گرفتند که 8 بازی دو تیم به تساوی رسید و 9 دیدار هم با برتری سرخ‌پوشان همراه بود، راه‌اهن هم در 4 بازی موفق شده پرسپولیس را شکست دهد.

چهره
محمد ستاری در این بازی به دنبال اثبات شایستگی‌هایش است. هافبک دفاعی خوش فکر راه‌آهنی‌ها که در نیم فصل با پیشنهاد تیم‌های بوندسلیگایی نیز مواجه شده بود ترجیح داد فوتبالش را در ایران دنبال کند و به تجربه‌اش اضافه کند. او در میانه زمین کار سختی برابر خط هافبک پرسپولیس خواهد داشت. محمد نوری هم بعنوان کاپیتان سرخ‌ها در صورتی که حمید درخشان به او میدان دهد می‌تواند چهره ویژه این دیدار لقب گیرد و امید اول هواداران پرسپولیس در این روزها برای گلزنی به حساب می‌آید.

غایب
پیام صادقیان بار دیگر از سوی حمید درخشان از لیست این تیم کنار گذاشته شد تا ستاره سابق پرسپولیسی‌ها سال جدید را هم اینگونه بد شروع کند. بعد از درگیری لفظی‌ای که صادقیان هفته گذشته در تمرینات با سرمربی تیمش بر سر بازی نمایشی و دریبل پیدا کرد از سوی درخشان به کمیته انضباطی معرفی شد. هرچند کمتر از 48 ساعت بعد درخشان او را به تمرینات فراخواند تا از ایجاد حاشیه جلوگیری کند اما در این دیدار او را از لیست 18 نفره تیمش خارج کرد تا صادقیان نتواند برابر راهآهن به میدان برود. در سمت مقابل هم مرتضی کرمانی، کمک مربی این تیم به دلیل انضباطی از همراهی تیمش در این دیدار محروم خواهد بود.

دیدگاه‌ها