کد خبر : 1232031 | 15 فروردين 1394 ساعت 11:35 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

روی یک پنالتی و گلی که خوردیم، بحث داریم

مکوندی: امیدوارم به دست دیگران سقوط نکنیم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از بازی با هم نامهای تهرانی، معتقد است اشتباه داوری در این بازی بسیارتاثیرگذار و تعیین کننده بود.

مکوندی: امیدوارم به دست دیگران سقوط نکنیم
به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی درباره بازی تیمش در مقابل نفت تهران گفت: در نیمه اول توانستیم فضا را ببندیم و نبض بازی را در دست بگیریم، در همین نیمه با توجه به شرایطی که داشتیم می توانستیم در سه موقعیت دروازه تیم نفت را باز کنیم اما متاسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم، اما در نیمه دوم بازی متعادل تر شد و حریف بیشتر به دروازه ما نزدیک شد و طبیعتا توانستند دروازه ما را تهدید کنند و از طرف دیگر در این نیمه هم تیم ما دو موقعیت داشت اما بازهم ناکام شدیم.

وی در این رابطه ادامه داد: در نهایت، متاسفانه اشتباه داوری برنده این بازی را رقم زد، داور این بازی در دو صحنه اشتباه تاثیرگذاری برای ما داشت، یکی در همین صحنه گل بود که البته کمک داور بیشتر تعیین کننده بود تا خود داور و در صحنه بعدی نیز بازیکن جوان ما، کرملاچعب در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما در کمال ناباوری داور به دلیل تمارض به وی کارت داد تا اینکه اعلام پنالتی کند. ما در این بازی همه کار کردیم که به گل برسیم اما ناکام بودیم.

مکوندی گفت: شما صحنه خطایی را که منجر به گل پیروزی نفتی ها شد را ببینید، چگونه می شود بازکنی که صاحب توپ است و توپ دارد به نفعش به بیرون می رود روی بازیکن پشتی اش که هیچ خطری ندارد، خطا کند؟ من امیدوارم اگر ما به دسته یک سقوط کردیم، روی اشتباه خودمان باشد نه اشتباهات دیگران.

وی در پایان گفت: البته تمام صحبت هایی که من کردم ربطی به تیم نفت نداشت و چیزی از ارزش های آنان کم نمی کند، نفت تهران با مربیگری منصوریان، به حق در صدر جدول است و امیدوارم روند نتیجه گیری آنها ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها