کد خبر : 1232044 | 15 فروردين 1394 ساعت 12:18 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

حرف های مدافع نفت‌مسجدسلیمان بعد از شکست

خطای خنده دار و صدرنشینی نفت تهران

در بازی نفت‌تهران با هم نام مسجدسلیمانی اش در اتفاقی عجیب داور این دیدار در دقایق پایانی بازی به جای اینکه خطای بازیکن نفت‌تهران را بگیرد، خطای مدافع نفت‌مسجدسلیمان را گرفت و به نوعی با این اشتباهش باعث شد که مسجدسلیمانی ها با شکست راهی خانه شوند.

خطای خنده دار و صدرنشینی نفت تهران
به گزارش "ورزش سه"، حامد محمودی در مورد این دیدار گفت: در این دیدار هم درست مثل بازی های قبلی خوب بازی کردیم اما نتیجه نگرفتیم، اینطور فایده ندارد زیرا به بازی زیبا هیچ امتیازی نداده اند. متاسفانه داریم تاوان کم تجربگی یک عده از بازیکنانمان را می‌ دهیم. یکسری از بازیکنان ما واقعا این فصل برای اولین بار است که میدان مسابقه را دیده اند، در تیم ما کلی بازیکن امید و جوانان وجود دارد که بازیکنان بسیار خوبی هستند اما زمان می‌ برد تا بتوانیم هماهنگ شویم که متاسفانه نصف بیشتر این زمان را از دست داده ایم.

او در مورد عملکرد داوری در این دیدار ادامه داد: اولین بار است که می‌ خواهم راجع به داوری حرف بزنم. همانطور که در بازی های پایانی فصل بازیکنان هیچ جای اشتباهی ندارند، داوران هم باید همین حالت را داشته باشند. اول از همه اینکه در بازی دیروز یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در آخر بازی یک خطای خنده دار برای من گرفته شد. حتی خود بازیکنان نفت از این قضیه متعجب شده بودند و در حالی که باید خطای بازیکن آنها گرفته می‌ شد، خطای من گرفته شد و در همان صحنه گل خوردیم.

این بازیکن در پایان در مورد اینکه آیا هنوز هم به ماندن نفت در لیگ امیدوار هستند یا خیر افزود: تا الان که نتیجه نگرفتیم و غیر از شرمندگی در برابر هواداران چیزی برایمان نمانده است. همین نفت‌تهران را در نظر بگیرید، این تیم همنام با ما از نظر پول و بازیکن و غیره زمین تا آسمان با ما تفاوت دارد. اما ما نیز تا به حال چیزی کم نگذاشته ایم و تا لحظه آخر ناامید نخواهیم شد.

دیدگاه‌ها