کد خبر : 1232558 | 17 فروردين 1394 ساعت 15:11 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

من هم برانکو را انتخاب می‌کردم

جاسمیان: رفتن درخشان دردی را دوا نمی‌کند

حمید جاسمیان اولین کاپیتان تاریخ فوتبال پرسپولیس و کهنسال ترین مرد حال حاضر مجموعه پرسپولیس از نوع کنار رفتن مریان پرسپولیس گله مند است.

جاسمیان: رفتن درخشان دردی را دوا نمی‌کند
جاسمیان در گفت‌وگویی با "ورزش سه"، درباره رفتن درخشان می‌ گوید: دیروز با او صحبت کردم، فشار روانی زیادی بر او وارد شده است. به نظر من رفتن درخشان و آمدن برانکو دردی را داو نمی‌کند.

3 فرصت گل
جاسمیان ادامه می‌ دهد؛ در 2 سال 8 ـ7 مدیر رفته و آمده اند، من با نژادفلاح مشکلی ندارم، تازه دیروز هم پیش او بودم اما مشکل را در 2جا می‌ بینیم. یکی بی سازمان بودن پرسپولیس که اعصاب همه ما را به هم ریخته و دیگری بازیکنان ضعیف و کم کار که آن همه پول می‌ گیرد و بعد هم 3 فرصت گل را در یک قدمی دروازه خراب می‌کند و به سر خودش می‌ زند. این پول ها را برای چه به این فوتبالیست ها می‌ دهند.

500 میلیون برای نیم ساعت
جاسمیان از همشهری جوان خود مهدی دغاغله هم می‌گوید که 500 میلیون به بازیکنی داده اند که نیم ساعت هم برای این تیم بازی نکرده است.

درخشان تاریخ پرسپولیس بوده است
جاسمیان از تماشاگران هم انتقاد کرده و می‌ گوید اینگونه توهین کردن به حمید درخشانی که هویت پرسپولیس بوده به هیچ وجه درست نیست.

من هم برانکو را انتخاب می‌کردم
جاسمیان در پایان، از برانکو هم دفاع کرده و می‌ گوید خودم اگر قرار بود از بین سه نفر مربی انتخاب کنم قطعا برانکو را هم گزینش می‌ کردم. عملکرد او زمان دکتر دادگان در تیم‌ملی بسیار خوب بوده است.

دیدگاه‌ها